1 |2260 words|

34 2 0
                                    

-Szeptember elseje-

-Nézd, az ott nem ő?

-Jézusom, ő még nem döglött meg?

-Mocskos halálfaló!

-Undorító söpredék!

Sugdolóztak meglepett tekintettel a vonaton ülő, és mellette álló emberek. Grimaszoló és undortól teli arcok bámulták a férfit, aki a háború után szintúgy vissza lett hívva a régi iskolájába, hogy befejezze a maradék két tanévet, amit a háború kezdete és a sötét nagy úr miatt nem fejezhettek be. Mióta az egész háború lezajlott, rendszeresen küldenek fenyegető levelet az egykori halálfalónak, kedvesebbnél kedvesebb öngyilkossági vagy esetleg gyilkossági ajánlatokkal. S miközben ezen gondolkodott, meghallotta azt a nevet, ami tönkre tette majdnem az életét.


-Harry!.. Harry!.. -Szólította legjobb barátja nevét hevesen a két szerelmes pár.

-Hermione, Ron!.. -Kiáltott fel lassan már üvöltve a háború és a varázsvilág egykori, és ismert hőse.

Szoros ölelésbe lendültek ők hárman, amint megtalálták egymást. Alig akarták elengedni a másikat. Hisz Harrynek Dursleyék házában kellett laknia mindezek után, elszakítva két legjobb barátjától akik viszont a "szünet" alatt elég szépen összeforrtak. Levelet sem tudtak egymásnak küldeni, mert Mr.Dursley szokása szerint elzárta Hedviget, Harry nehogy "gonosz gyilkos terveket szőjön barátaival a szeretett családja megölésére". Természetesen Mr.Dursley egy szót sem hitt abból, amit Harryből erőszakosan kifenyegetett a varázsvilág megmentéséről. A trió épphogy szétvált szoros ölelésükből, mikor Ron majdnem feldőlt. 

-Hé, te meg mi a faszt csinálsz? Figyelj már hogy merre mész te idióta! Hova sietsz ennyire amúgy is te gyökér?.. -Jelentette ki kisebb idegességgel a Weasley fiú, mikor láthatta annak az arcát aki neki ütközött.

-Malfoy?!! Te mi a faszt keresel itt? Nem halottnak kéne lenned? Áuu.. -Csattant a tarkója a mondata végén, mivel barátnője éppen modorra tanította.

A férfi odanézett, már nyitotta volna a száját, mikor viszont realizálta hogy mégis ki az akinek neki ment, hirtelen, mondhatni már reflexből oldalra nézett, s mikor megpillantotta Harryt, tágra nyíltak a szemei, majd szótlanul felrohant a mellettük indulásra kész vonatra.

-Fogyatékos görény.. -Jelenti ki cseppet hangosan Ron.

*10 perccel később*

-Miért van tele az összes kicseszett kabin?.. -Nyafogott a Weasly fiú, követve barátnőjét és legjobb barátját.

-Szia, leülhetünk ide? Minden kabin tele van. -Tette fel a kérdést mosolyogva a lány, elutasítást nem tűrve.

-Mhm... -Kapta a választ a lány.

Azzal a lendülettel leült a férfival szembe, majd a legjobb barátja mögül kirántotta meglepett barátját, s leültette maga mellé. A félrelökött tag, gyorsan leült a férfi mellé, minden gond nélkül. Nem zavarta a tudat hogy fogalma sincs ki mellé ült.

-Hermione, én nem fogok ez a szörny mellé ülni. Menjünk inkább más kabinba. -Jelentette ki magabiztosan Ron.

-Tudtommal nincs másik kabin, ha esetleg a földön szeretnél ülni, akkor hajrá. Én itt maradok! -Válaszolt ellentétes véleményt nem tűrően a lány.

Harry kíváncsiságtól feltüzelve nézett oldalra, a legjobb barátja szerint jellemzett "szörny"-re, hogy mégis ki lehet az.

-Malfoy??.. -Adott ki egy furcsa nyöszörgő hangot, miközben a meglepődöttség csak úgy sugárzott az arcáról.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Újra Szembenézni a SorssalWhere stories live. Discover now