ᴀᴅʏᴀ | 1

1.9K 80 3
                                    

ENGKU ADDARA KEJORA merupakan Anak perempuan bongsu daripada Keluarga Teuku Harith Aqlan.. Yang merupakan keluarga terkenal di daerah tersebut, Addara juga mempunyai Peminat Lelaki yang begitu ramai.. Tetapi Tiada satupun dipandang oleh Addara sama sekali!

Reader 💗 : Kenapa Addara punya panggilan keturunan tak sama dengan Bapa dia?

ENGKU ADDARA KEJORA pada mulanya, sepatutnya Namanya dia ada 'Teuku' tetapi disebabkan Bundanya mahukan namanya ada 'Engku' itulah namanya tidak mengikut Ayahanda Addara.. Kerana Saudaranya atau Abangnya semua merupakan 'Teuku' dan dia merupakan satu-satunya anak perempuan jadinya supaya agak berlainan Bundanya menukar Panggilan Addara...

* Bersambung..

ENGKU ADDARA KEJORA dia dikenali juga sebagai "Dara", Dia sangat peramah and lemah lembut orangnya.. Dia juga tidak berminat untuk mempunyai apa-apa hubungan dengan lelaki. Apabila dia didekati oleh seorang pemuda, Dia dengan langsung mengatakan tidak pada pemuda tersebut..

Dara juga Menolak untuk didekati oleh lelaki kerana, Pada Sebelum ini Dara telah cinta mati-matian pada Seorang Jejaka pada Zaman Dara degree.. Jejaka itu mengajak Dara untuk bertunang... Tetapi Diakhirnya Jejaka itu dikhabarkan telah menidurkan seorang gadis di University nya itu, Sungguh dia hancur di saat itu.. Dia hampir gila oleh kejadian tersebut, Itulah backstreet cintanya Dara pada seorang lelaki selama ini..

| PADA MASA INI |

ENGKU ADDARA KEJORA telah mati rasa ingin mencintai seorang lelaki, tetapi dia perlu juga membuka hatinya untuk lelaki yang akan menjadi suaminya.. Baginya perkara itu sangat susah untuk membuka semula hati yang sudah ditutup rapat oleh Dara,

Pada suatu Hari ~

ADDARA sehabis sahaja pulang daripada tempat kerjanya, Dara langsung ke tempat ia melepas ketenangan di situ iaitu Pantai.. Dara sering pergi ke Pantai kerana membuatnya tenang dan mempunyai hawa yang segar, Saat Dia sedang Bersandar di sebuah kerusi dan Dara terdengar bunyi seperti ada kanak-kanak menangis?

Dara langsung membuka matanya dengan cepat, Dan matanya mengarah ke seorang Kanak-kanak Perempuan yang seperti dia terjatuh lalu manangis kut? Dia langsung berganjak daripada kerusi itu dan mendekati kanak-kanak perempuan tersebut..

"Adik, Kenapa nangis ni? Ada luka apa-apa ke?" Tanya Addara pada budak perempuan itu dengan nada khawatir

"Hiks..hikss..hikkss, Atit." Ucap budak perempuan itu pada Addara yang melihatkan luka pada lututnya itu

"Adik jom akak bawa pergi klinik ya." Ucap Addara pada budak itu dan mengangkat nya kearah keretanya lalu membawa masuk kedalam

| Sesampai Di Klinik |

"Puan, saya nasihatkan untuk anak puan kena berhati-hati selepas ini. Jikalau tidak tisu lutut anak puan akan susah dirawat atau baik.." Pesan Doktor Perempuan itu pada Addara yang menggangguk faham atas arahan Doktor itu

"Baik doktor, Terima kasih." Ucap Addara pada Doktor perempuan itu sambil tersenyum

"Sama-sama Puan."

( Addara tidak kesah apabila dia dipanggil ibu kepada anak perempuan tersebut, Kerana ia sudah terbiasa akan perkara tersebut.. Baginya itu perkara normal apakah harus dia berasa malu? TIDAK )

| * Sementara itu... |

"Macam mana kau boleh hilang pandangan daripada budak tu?!" Bentak Ayyash Pada Pekerjanya yang ditugaskan untuk menjaga anak perempuannya

Her Psychopaths And Jealousy Mafia Husband!  [OG] Where stories live. Discover now