Yoongi-JungkookSiz
Yoon
baksana biYoongi
heh geldim
söyleSiz
Taehyung'un kuzeni hakkında ne biliyorsunYoongi
ha şu yurtdışındakı kuzenimiSiz
evet oYoongi
jimin bir kaç kez anlatmıştı oradan biliyorum bir kaç şeySiz
söyleYoongi
az kibar ol amk
Neyse
İsmi jay
21 yaşında
kızmış
iyi birisiymiş
yani asla tae'ne zarar vermezmiş
korkma diyoSiz
jimin nasıl emin pekiYoongi
jiminin kankasıymışSiz
iyi
siktir git şimdiÇevrimdışı
Yoongi
🖕Çevrimdışı
༄☾︎Yazarın anlatımıyla
Jungkook sabahtan beri hissettiği huzursuzluğun anlamını hala daha anlayamamıştı. Bu gün hafta sonu olduğu için okul yoktu. Taehyung'da kuzeniyle görüşmeye gidince tüm gün odada yalnız kalmıştı.
Ama huzursuzluğunun sebebinin bu olmadığınıda herkesten iyi biliyordu. İçindeki bir taraf Taehyung'un başının dertde olduğunu söylerken. Diğer tarafsa bu hissi abarttığını söylüyordu.
Yatağının üzerinde oturmuş, bacaklarınıda bir birine geçirerek bağdaş kurmuştu. Offlayarak dirseklerini dizlerine koyup yüzünü ellerinin arasına aldı.
Sabah kavga etmişlerdi. Bu onların ilk kavgalarıydı. Eğer kavga etmememiş olsalardı ona kolaylıkla nasıl ve nerede olduğunu sora bilirdi. Ancak ettikleri kavga onu engelliyordu. Buda onun canını fazlasıyla sıkıyordu.
Jungkook aslında Taehyung'u sıkmak istememişti. Sadece ona yanında en azından birinin daha olmasını söylemişti. Ancak Taehyung onu yalnış anlamış olmalıydı. Çünkü bir anda patlaması bunu gösteriyordu.
Jungkook'un bu yaşına kadar ciddi bir ilişkisi olmamıştı. Sadece tek gecelik veya kısa sürelik ilişkileri olmuştu. Ama Taehyung farklıydı. Onu deniz kenarında gördüğünden beri aklından çıkaramamıştı. Ona tutulmuştu.
Hiç bir zaman aşık olmasa bile ilk kez birini bu denli sevmişti. Birinden ilk defa bu kadar etkilenmişti. Mesela Taehyung'un ona attığı fotoğraflar. O fotoğraflardakı esmer pürüssüz teni mükemmel fiziği ve daha nice şeyler onu etkisi altında bırakmıştı.
Hatta o iki kiraz parçasının bile bağımlısı olmuştu. Onu hep öpmek, tadını almak istiyordu. Taehyung'un bu hoşuna gitsede belli etmiyor, mızmızlanıyordu. Onun bu bebek halleride Jungkook'u deli ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆Wanna Be Yours☆ Taekook
De Todo[topjk!femtae!] ♥︎Texsting × Düz yazı Her yerde tanınan populer çocuk Jeon Jungkook, okulun sakin çocuğuna aşık olur.. "ɪ ᴊᴜsᴛ ᴡᴀɴɴᴀ ʙᴇ ʏᴏᴜʀs.." (𝚂𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚜𝚎𝚗𝚒𝚗 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚔 𝚒𝚜𝚝𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖) "Aʟʟ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ sᴛɪʟʟ ᴍɪɴᴇ.." (𝙷𝚎�...