Bölüm 2: Yengemin Ayakları

7.7K 24 0
                                    

Bir keresinde yengemlere misafirliğe gitmiştik ve amcam işteydi. Yengem de oldukça modern bir kadındır, yatak odasına kimseyi sokmaz vs. Hafif esmer bir kadın ayakları da esmerdi. Daha öncesinde herhangi bir ilgi duymasam da o gün ayakları çok hoşuma gitmişti. Çocuklar oynamaya başladı biz de içeride oturuyorduk. Bizimkiler bahçeye çıktı. Yengem ayaklarını uzatmıştı. Yengem bana bütün gün çocukların peşinde koşturmaktan ayaklarım ağrıdı gerçekten bir süre sonra insanı çok yoruyorlar dedi. Evet yenge ayakların biraz daha şişmiş gibi duruyor dedim bende. Evet ya dedi sonra durup sen nereden anladın ki ben bile çok dikkat etmiyorum dedi. Bende çaktırmamak için olur mu yenge çok belli oluyor topukların felan şişkin dedim. Yengem de ovar mısın biraz çok ağrıyor dedi. Yengem halam kadar rahat biri olmadığı için çok dikkatli davranıyordum. Yengemin ayak ucuna oturdum. Başladım ayaklarını ovmaya. Ovarken bir yandan yengemle konuşuyordum ama gözlerim hep ayaklarındaydı. Bir süre sonra dayanamayıp yenge ayakların şişmiş ama yine de ayakların çok güzel, bakımlı dedim. Yengem de yok ne bakımı çocuklardan sonra bakım yapamıyorum dedi. Bende olur mu yenge ayakların çoğu kişinin ayağından güzel dedim. Yengem de çok sağol ya dedi. Öyle kötü de kokmuyor dedim öpülür bile dedim. Yengem bir kahkaha koyverdi. Öp de görelim o zaman dedi. Bende sanki tereddüt ediyormuş gibi yaptım başladım ayaklarını öpmeye. Baya bir öptükten sonra baş parmağını ağzıma aldım. Başta bir duraksadı neden yaptın dedi. Ayakların çok güzel yenge dedim ve ayağını s*kimin üstüne koydum. Yengem de sizinkiler görücek yapma böyle şeyler dedi. Bende bişey olmaz yenge dedim. Yengem de sen benim ayaklarıma ilgi mi duyuyorsun yoksa dedi. Bende yenge ayakların çok güzel o yüzden biraz etkilendim dedim. Yoksa senin ayak fetişin mi var deyince bende dayanamadım evet dedim. Ama bu yapmak istediğin amcana ihanet olur dedi. Yenge kötü bir niyetim yok ayaklarını yalamak istiyorum dedim. Yengem de çabuk yala sizinkiler görmeden dedi. Bende yengemin 38 numara ayaklarını yüzüme koydum kokusunu içime çekmeye başladım. Sonra topuklarını emdim. Ayaklarını yaladım. Parmaklarını, parmak aralarını yaladım. Yengem s*kimin taş gibi olup kalktığını görmüş olacak ki gülüp pantolondan taşıyor seninki deyip parmaklarıyla başını okşadı. Ciddi bir şekilde ayaklarına boşalmak istiyorum yenge dedim. Abartma istersen dedi. Yenge lütfen dedim. Hayır olmaz bu olay burada bitsin ikimiz de unutalım dedi. Bende tamam dedim ve olay burada bitti.

Ayak Hikayeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin