Bölüm 7: Üvey Teyzem 2. Kez

3.7K 16 0
                                    

Üvey teyzemin ayaklarını yaladıktan sonra 1 ay geçmişti ve ben hala ayaklarını yalamamıştım. Yan yana otururken çorapları çok hoşuma gitmişti. Bir şekilde gözümle işaret ederek yalamak istediğimi söyledim. Hayır der gibi kafasını salladı ama ısrar ettim. Odasına geçtik. Normalde çoraplara karşı pek bir ilgim yoktur ve aksine çıplak ayaklardan hoşlanırım ama onun çoraplı ayakları bile gözüme seksi gözükmüştü. Çoraplarının kokusunu içime çektikten sonra sikimi çoraplı ayaklarının arasına sokmaya başladım. Çorapları beni oldukça azdırdığı için kısa sürede çoraplarına boşaldım. Her yeri sperm olan çoraplarını ayaklarından çıkardıktan sonra ayaklarını yalamaya başladım. Daha sonrasında üvey teyzeminde eliyle önünü okşadığını gördüm. Pijamasını çıkarıp rahat okşamasını söyleyince reddetti. Ama inat etmiştim. Sonra elimi uzatıp pijamasını çekiştirdim. En sonunda çıkarmayı kabul etti. Pijamayı çıkardıktan sonra da ben iç çamaşırını çıkardım. Elimle klitorisini uyardım. Ben elledikten sonra iyice çılgına dönmüştü. O kendini boşaltmaya uğraşırken bende ayaklarını kaldırmış arasına sikimi sokuyordum. Parmak aralarına boşaldıktan sonra bende yatağa çıktım. Bu sefer ben klitorisini okşuyordum. Sonra eğilip biraz yaladım. O da son raddeye gelmiş olacak ki anında boşaldı. Azgınlığı tam manasıyla geçmemişti ve bir süre sikimi ağzına almak istedi. Bende geri durmadım tabii. Sikimi sonuna kadar ağzına sokup yalıyordu. Boşalacağım sırada sikimi ağzından çıkarttı. Haliyle yüzüne boşaldım. Çenesinin altından spermlerin akışını izlemek çok keyifliydi. Ayaklarıyla bir süre daha oynadıktan sonra odasından çıktım. Bir dahaki sefere onunla sevişmezsem ben çıldıracaktım.

Ayak Hikayeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin