Benim üvey annem hastalık hastası bir kadın ve ne zaman sorarsanız daima rahatsızdır. Örneğin dün başı ağrır, bugün kasıkları ağrır, yarın migreni ağrı yapar, ertesi gün sinüzit derken bu işler böyle yürüyor anlayacağınız. Bu kadar çok hasta olduğu için de ilaçları çok iyi biliyor. Eczaneden git şu ilacı al dedi. Üvey annem de türbanlı bu arada ve ayakları 36 numaraydı fakat ayakları büyüdü artık 38 numara. İlacı aldım geldim ya bu ilaç da çok uyku yapıyor o kadar işim var uyumamam lazım demeye başladı. Bende uyu bişey olmaz dedim. İlacı aldıktan 1,5 saat sonra çok uykum geldi deyip uyudu. Bende telefondan Critical-Ops oynuyordum. Sonra oynamaktan sıkıldım bi baktım ayakları çıplak. Açıkçası yaklaşmaya korktum çünkü uykusu çok hafiftir ve eğer beni o halde yakalarsa evde durmadan çemkirir kavga çıkartırdı. O yüzden ayağının birkaç fotoğrafını çekip yerime oturdum. Ama yine de ayaklarını canım çok istiyordu çünkü güzel ama tombul ayakları var. Bende test etmek için uyandırmayı denedim baya ama durmadan tamam sen hallet uykum var dedi uyku sersemliğiyle ve gözlerini dahi açmadı. Bu kadar derin uyuduğunu görünce yüzümü iki ayağının içine yapıştırdım inanılmaz derecede zevk alıyordum. Sonra ayaklarını yalamaya başladım. Ara sıra uyanır gibi oluyordu. Ama yine de tam bir uyanma belirtisi vermemişti. Onun o kırmızı ve tombul ayaklarının arasına sikimi soktum. Ayaklarına sikimi sokup çıkararak boşaldım. Başparmaklarını emerken azıp bir kere daha ayaklarına boşaldım. Yine de çok azmıştım ve ayak tırnaklarına bile boşalmak istiyordum. Spermlerimi ayaklarının her yerine sürdüm ve ayaklarının her yerini sildim. Güzelce ayaklarını temizledikten sonra aynı yere geçip oyun oynamaya devam ettim. Yarım saat kadar sonra uyandı ama hiçbir şey anlamamıştı. Böylece onun ayaklarıyla da istediğim şeyleri yaşamıştım. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayak Hikayeleri
RandomHalamla, yengemle, teyzemle yaşadığım asla uydurma olmayan yüzde yüz gerçek ayak fantezi hikayeleri.