Arkadaşlar hep 2-3 yıl önce olmuş olayları anlatıyordum. Bu sefer güncel bir anı anlatmak istedim. 6 gün önce ben teyzemin yanındaydım. Biliyorsunuz teyzem 2 haftada bir gel ayaklarıma istediğini yap demişti. Son zamanlarda haftada bir veya haftada iki gidiyorum ben. Teyzeme gittim her zamanki gibi oturduk yemek yedik çay içtik vs. Baya da bir muhabbet ettik. Telefonda takıldık. Tabi teyzem amacımı biliyor ama çamaşırla mutfakla uğraştı etti. Mevsim de kışa yaklaştı artık çoğu kişi çoraplı geziyor. Teyzem çorap giymemiş. Önü açık olan değişik bir terlik giymişti. Hava kararmaya başlayınca beraber parka çıktık. Sitenin parkında biraz oturduktan sonra tekrar eve girdik. Teyzemin hala ayaklarını vermemesi beni bir şüphelendirdi açıkçası. Oturduk televizyondan bir film açtık. Hava kararmıştı film izleyeceğimiz için bende ışıkları kapattım. Bütün gün ayaklarını bekledim yine vermeyince en sonunda ben teyzemin ayaklarına eğildim. Ayağını tutup terliğini ayağından çıkardım. Sonra öbür ayağındaki terliği de çıkardım. İki ayağını da kucağıma aldım. Ayaklarını kucağıma koyduktan sonra hemen yalamak istemedim. Elimle okşamaya başladım ayaklarını. Okşamayı bıraktıktan sonra teyzem pantolonun üzerinden ayaklarıyla sikimi okşamaya başladı. Daha fazla bekleyemedim yalamaya başladım. Pek sabırlı biri olmadığım için üstünkörü yaladıktan sonra hemen sikimin üstüne koyardım okşasın diye. Bu sefer ayaklarının her yerini yaladım. Parmak aralarına defalarca dilimi soktum. Topuklarını yaladım. Hatta teyzem ayağını direkt olarak da ağzıma soktu. İki ayağını da yaladıktan sonra pantolonumu çıkardım. Teyzem boxerın üstünden sikimi biraz eliyle okşadıktan sonra boxerı çıkarttım. Açıkçası biraz azmıştım ve boxerı çıkardıktan sonra da eliyle okşamasına izin verdim. Eliyle okşadığında daha da azdım ve ayaklarıyla okşaması için tekrar ayak ucuna geçtim. Film izlerken teyzem ayaklarıyla sikimi okşuyordu. Sikimin ayaklarının arasında kaydığını gördükçe filme odaklanamıyordum. Ayaklarına boşaldıktan sonra boşaltmaya uğraşmayı bırakıp sadece okşamaya başladı. Aradan bir yarım saat geçtikten sonra tekrar azmıştım. Tamamıyla azmak için bir süre daha eline verdim. 10 dakika kadar eliyle okşadı. Teyzem eliyle okşadığında çok azmıştım ve ayağına geçemeden yanlışlıkla eline boşaldım. Filmin son yarım saati kalmıştı bende boşalmasam bile zevk alayım diye tekrar teyzemin ayak ucuna geçtim ve ayaklarıyla sikimi okşamaya devam etti. Film bittiğinde sikimi parmak aralarına sokmuş boşalmaya uğraşıyordum. O şekilde de boşaldıktan sonra teyzemin ayaklarını sildim. Ben sildikten sonra gidip ayaklarını yıkadı. O gece teyzemin ayaklarına footsie yapmak istediğimi söyledim. Kabul edeceğini pek sanmıyordum ama kabul etti. Uyuyana kadar ayaklarını yaladım, parmaklarını emdim. Saat geç olmuştu, uyumadan önce son bir kez gidip boşaldım. Boşaldıktan sonra geri dönüp teyzemin ayak ucuna yattım. Müthiş bir geceydi. Birkaç gün sonra halama gideceğim takipte kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayak Hikayeleri
RandomHalamla, yengemle, teyzemle yaşadığım asla uydurma olmayan yüzde yüz gerçek ayak fantezi hikayeleri.