I.fejezet: Destiny

105 10 0
                                    

A prof már teljesen lefárasztott az emberi viselkedés sémáival és már kezdené is a következő témát, de szerencsére megszólal a csengő.
Már éppen kilépnék az előadóból, mikor Mrs. Wang  megállít, ami nem jó mert elfogok késni a melóból.
-Ms. Hayward! Hallottam, hogy az édesanyja indulni fog a szenátori választáson.

-Igen, jól hallotta. -Mondtam az ötvenes éveiben járó nőnek kedvtelenül akárhányszor megemlíti az anyámat.- De elnézését kérem Mrs. Wang, de elkések a munkából, ha nem indulok el most.

-Jaj ne haragudj, menj csak nyugodtan! Üdvözlőm édesanyádat! -A végét már alig hallottam, mert már kint voltam a teremből.

A Brew Nook-ba érve megcsapott a frissen pörkölt kávé és a hely jellegzetes fahéj-, és fenyő illata. A Brew Nook egy kellemes kis kávézó és hétvégente egy rendes, sport kocsma.
Az egyetem első évétől kezdve dolgozom itt és kizárólag csak is a kávézóban, mivel nem vagyok még huszonegy és a főnököm egy törvény tisztelő férfi.
Az ajtó feletti kis csengő jelezte érkezésem és a munkatársam és egyben az egyik legjobb barátnőm felém kapta a fejét.

-Na végre, hogy ide értél! Amanda ki fog nyírni. -Bosszankodott Noa.

-Bocsi, de nem az én hibám volt. Wang megint anyámról akart csevegni.

-Mindegy, most rohanok. Otthon tali! - Dobott a levegőben egy csókot felém.

Igen, Noa a lakótársam és olyan mintha házasok lennénk és mikor haza esünk suli vagy meló után otthon vár ránk egy húsz éves gyerek, akit nem hagyunk főzni, mert felgyújtaná a lakást. Ez a gyerek, Isabella a legeslegjobb barátom, amióta csak az eszemet tudom.
Péntekhez képest nincs nagy forgalom ezért teljesen belefeledkezem a zenébe, ami nem más mint Katy Perry- Teenage Dream-je. Arra zökkentem vissza a valóságba, hogy az egyik professzor hozta vissza az ő és felesége csészéjét. Miután megdicsérték az ének hangom mosolyogva távoztak. Nem szoktam nyilvánosan énekelni, de ebből is látszik mennyire megfeledkeztem, hogy emberek között vagyok.

Október közepe van, de még nincs olyan hideg, hogy kabátot húzzak, ezért este hat órakor a munkaidőm után egy vastag pulcsiban sétálok a kocsimhoz, ami a campus parkolójában áll. A félóra kocsi út után leparkolók a téglasorház előtt.

Ez a lakás kész megváltás volt az egy év kollégium után. Noa és én sem szerettünk volna diákszövetséges libák között lakni, de a kolit sem bírtuk. Ezért, mikor lett elég pénzünk ki vettük ezt a három szobás lakást és, mivel Isa és én úgy is azt terveztük, hogy együtt fogunk lakni és szerencsémre Noa-val remekül kijönnek így ő is beköltözött a harmadik szobába. A lakás nem túl nagy, de nem is kicsi, a három szobán kívül rendelkezik egy fürdővel és külön mosdóval és egy hatalmas konyha-étkező-nappali helyiséggel. A kégli Greenwood külvárosában helyezkedik el, ahol csak lakóépületek találhatók és, mikor kiválasztottuk plusz pont volt a hangulatos kis erkélye. Az alsó és egyetlen szomszédunk egy pilóta, aki a macskájával lakik és majdnem csak hétvégén van otthon.
A táskámból előtúróm a kulcsom és kinyitom az ajtót. A bejárat egy rövid folyósora nyílik, ahonnan két másik helyiségbe tárul ajtó. A rövid előszobán áthaladva az amerikai konyhás nappaliban találom magam és a két barátnőmet lelem meg és, ahonnan sült-krumpli és sajtburger illata kúszik az orromba. Szóval ma Isa volt a kaja felelős. Amint leülök csörögni kezd a mobilom. A képernyőre pillantva az "Anya" felíratott pillantom meg ezért a kajámat megfogva megyek be a szobámba:

-Haló? -Szólok bele a telefonba és kapok be egy sült-krumplit.

-Destiny, mikor jössz haza a hétvégén?

-Holnap apával ebédelek és utána. -De már mondtam reggel, mikor felhívtál, hogy haza megyek-e a hétvégén. -Forgatom a szemem.

-Ne forgasd a szemed és ne felejtsétek el apáddal, hogy a húgodnak szombaton lesz a fellépése!

-Még valami úrnőm? -Kérdeztem humorizálva tudván, hogy utálja, ha így szólítom.

-Ne légy szemtelen kislányom! Vigyázz magadra!

-Igen is úrnőm.

-Destiny! -Kiabált rám.

-Szia anya! -Köszöntem el nevetve mielőtt kinyomtam a telefont.

Imádom húzni az agyát. Visszamentem a barátnőimhez és lekuporodtam közéjük a kanapéra és folytattuk tovább a Gyilkos elméket. Bárki bármit mond Spencer Reid a világ leghelyesebb pasija.


——–––––☽☾–––––——

2024.08.01.
Várom a véleményeket kommentben!
Puszi, Dolli!❤️

Close to you.Where stories live. Discover now