III.fejezet: Aaron

85 9 0
                                    

A szerda esti edzés kész rémálom volt. Néhány első éves hülye gyerek nem bírta befogni a pofáját ezért Burrow az egész csapatot plusz két óra erősítővel bűntette, de engem ez annyira nem hatott meg. Még jól is jött, mert nem gondoltam arra a csajra az étteremből, ő volt az első csaj, aki nem akart velem semmilyen szexuális kapcsolatot. Volt benne valami különleges.
Az edzés után Dean -az egyik legjobb barátom- azt javasolta, hogy ugorjunk be a Breew Nook-ba egy sörre, amiből aztán két üveg sör és vagy öt feles lett és az, hogy reggel egy szőke, dögös csaj ágyában ébredtem. Így történt, hogy a másnapi büntetőjogi órán írt dogám egy jó nagy karó lett. És a következő napi előadáson jött a legjobb rész.
-Mr. Blake, ha kérhetem maradjon egy kicsit. -Szólt rám a prof, amikor már senki nem volt a teremben.- A legutóbbi dolgozata nem sikerült jól. Igazam van? -Kérdezte Ms. Morgan.

-Ahogy mondja. -Húztam el a számat.

-Tudom, hogy még csak év eleje van, de az eddigi jegyei nem valami fényesek. Ha jól tudom csak akkor játszhat a csapatban, ha az átlaga legalább egy erős hármas. -Mondta rátapintva a lényegre és én csak bólintottam.

-Asszonyom én igyekezni fogok, hogy ez változzon.

-Ebben biztos vagyok ezért is kértem az egyik legjobb diákom segítségét.
És, amint ezt kimondta nyílt az előadó ajtaja és egy ismerős cincogást hallottam.

-Hivatott Ms. Morgan?

-Igen, igen jöjjön csak Ms. Hayward!
Majd a lány megállt mellettem, ekkor pillantottam rá és azt hittem eldobom az agyam, de nem csak én voltam így ezzel.
-Te?!
-Te?

Mondtuk egyszerre és a professzor asszony csak bámult ránk.

-Szia szivi! -Köszöntem a lánynak, akinek a szemében láttam, ahogy a dűh kigyúl a szemében.

-Látom, hogy már ismeritek egymást, így nem lesz semmi probléma a közös munka során. -Törte meg a csendet a prof.- Aaron, Ms. Hayward fog korrepetálni a következő nagy dolgozatra, ami egy hónap múlva lesz.

-Nem, ez valami félreértés lesz! -Kezdte a csaj az ellenkezést, de én nem bántam, ha valaki korrepetál. Talán még jól is fog jönni.
A csaj még problémázott és próbált beszélni a professzor asszonnyal, hogy keressen valaki mást a helyére. Felkaptam a cuccaim és elindultam haza.

A házba belépve hangokat hallottam a konyhából ezért arra mentem, de bár ne tettem volna. A konyhapulton egy félmeztelen csaj ült és lábai között Eddy térdelt és éppen kinyalta a csajt.
-Mi a fasz haver! Muszáj ezt itt csinálni? -Ripakodtam rá a legjobb haveromra.

-Bocs, azt hittem később jössz. Bocsi szivi, majd máskor bepótoljuk. -Intézte a csaj felé, aki addigra már leszállt a pultról és fel is öltözött.
Mikor a csaj távozott folytattam a mondani valómat:

-Mikor beköltöztünk megbeszéltük, hogy közösségi helyen nincs kúrás. Legfeljebb akkor, ha biztosra tudjuk, hogy a többiek nem jönnek haza és akkor sem ott, ahol a másik enni szokott.

-Jól van már haver, higgadj le!

-Te meg takaríts fel! Hipóval.- Vágtam hozzá a konyharuhát, majd felmentem a szobámba. Ahol aztán már megint csak arra a csajra tudtam gondolni. Azokra a gyönyörű mogyoró barna szemek. Nekem kell az a csaj!

Másnap délután a jogi tanszék bejáratánál várakoztam és már majdnem feladtam, mikor is megláttam azt a személyt, akire vártam. Nem tudtam, hogy szólítsam meg, mivel a nevét nem tudtam ezért úgy döntöttem, hogy a jól bevált módszernél maradok:
-Hé szivi! -Kiabáltam utána. A hangomra összerezzent és felém fordult, de amint szembesült vele, hogy én vagyok az szemét forgatva tovább haladt.-Oh szivi engem nem rázol le ilyen könnyen.- Mondtam magamban. Utána eredtem és egészen a Breew Nook-ba követtem. Megállt a pultnál és rendelt magának egy cappuccinót. Már vette volna elő a tárcáját, de én gyorsabb voltam.

-Tessék, tartsd meg a többit. -Mosolyogtam a pultos csajra, aki majd elolvadt. A leendő magántanárom flegmán fordult felém és majdnem teljesen hátra kellett vetnie a fejét, hogy a szemembe nézhessen.

-Mit akarsz tőlem Blake? -Kérdezte flegmán. Az edzőn és a csapaton kívül senki más nem hív a vezetéknevemen, de az ő szájából hallani valami isteni érzés.

-Azt, hogy korepetálj. És honnan tudod a nevem?

-Nem. És mindenki nagyon jól tudja ki vagy. Köszönöm a kávét. -A kezembe nyomta a kávéja árát és kikerülve engem elhagyta a kávézót.

-Kérlek! -Siettem utána. -Fizetek érte.

-Dugd fel a pénzed magadnak! -És már ott sem volt.

——–––––☽☾–––––——

2024.08.21.
Sziasztok! Várom az őszinte véleményeteket😇
Puszi, Dolli❤️

Close to you.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang