KEYİFLİ OKUMALAR💚
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ✨Ölümle yaşam arasında oluşan ince çizgide dolaşıyordu insan. Nereye başını çevirse bir hüzün bir huzursuzluk vardı.
Mesleğinin getirdiği şey olsa gerek her daim gözlem yaparken buluyordu kendini.
Sıcak çayından bir yudum daha alarak gözlerini kapatmıştı. İliklerine kadar ıslandığı yağmurdan sonra bir bardak sıcak çay iyi gelmişti.
Masanın üzerinde duran telefonuna baktı. Saat çoktan biri bulmuş neredeyse iki olmak üzereydi.
Dağılan saçlarını eliyle düzeltti. Ardından da parmakları bir numarayı tuşladı. Birkaç çalıştan sonra telefon açılmış kulaklarına uykulu ses tonu ulaşmıştı."Alo"
İstemsizce gülümsedi.
" Güzelim ,kusura bakma uyandırdım "
Telefonun diğer ucundaki ses canlanmış neşeyle konuşmaya başlamıştı.
" Ne kusuru , saçmalama. " küçük bir sessizlikten sonra tekrar konuştu kadın.
"Yine çalışıyor musun? "
Onu onaylarcasına ses çıkardı genç adam.
" Yorgunsun da "
Küçük bir kahkaha attı genç adam " fazlasıyla "
"Kendini fazla yoruyorsun. " Sustu genç kız derince bir nefes aldıktan sonra tekrar konuşmaya başladı." Haberlerde gördüm birçok cinayet vakası varmış."Genç adam yaslandığı sandalyeden doğrularak konuştu. Kendini biraz daha iyi hissediyordu.
" Sen bunları düşünme güzelim. "
"Yakında geleceksin değil mi ?"
Kadının sesi o kadar özlemle çıkmıştı ki genç adam göğüsüne hançer yemiş gibi oldu.
" Gelmeye çalışacağım."
" Bekleyeceğim."
" Biliyorum. Hadi sen uyumaya devam et. Seni daha sonra arayacağım."
" Söz mü?"
Güldü genç adam.
Masanın üzerinde duran çerçevedeki fotoğrafa baktı hasretle.
" Söz güzelim, söz arayacağım."
Kapanmıştı telefon.
Oturduğu yerden kalkıp odadaki pencereye doğru ilerledi. Pencereyi açıp soğuk havanın yüzüne çarpmasını sağladıktan sonra cebinden çıkardığı sigarayı dudaklarına götürdü ve yaktı.
Derince bir nefes aldı. Hiçbir şey demese bile çok şey anlatıyordu bakışları. Bazen düşünmeden edemiyordu acaba , acaba haksızlık mı ediyordu ona karşı.
Kendisi bu kadar sabırla bekleyebilir miydi? Onun kadar tahammül edebilir miydi?
Sigarasından son bir nefes daha alıp izmariti küllüğe bastırarak söndürdü.
Tam pencereyi kapatmak üzereyken masanın üzerinde duran telefonu çalmaya başlamıştı.Hızla açtı telefonu.
" Söyle Yasin dinliyorum"
" Kusura bakmayın komserim gecenin bu saatinde rahatsız ediyorum fakat görmeniz gereken bir mevzu var. "
" Cinayet mi ?"
" Bir ceset var fakat sadece cinayetle mi sınırlı onu bilmiyoruz komserim."
" Tamam , nerdesiniz ?"
"Şehrin çıkışında bulunan ormanlık alandayız komserim ."
" Geliyorum."
Telefonu hızla kapatıp cüzdanını ve silahını alarak evden çıkmıştı.
Uzun denilebilecek bir yolculuktan sonra suç mahalline gelmişti. Yasin, komiserini görünce hızla yanına gelmişti.
"Hoşgeldiniz konserim."
Ali elini Yasinin omuzuna samimice koyarak sıktı.
" Hoşbulduk, maktul nerde? "Yasin az ileride bulunan ağaçta asılı duran bir bacağı ve yerde duran bir kolu gösterdi.
" Orada komserim"
Ali hızla eline geçirdiği eldivenlerle şeritleri kaldırarak içeri girdi.
" Olay yeri inceleme ekiplerinin dediğine göre uzuvlar çok ustaca kesilmiş." Dedi Yasin.
Olay yeri inceleme ekiplerinin yanına gidince ekipten bir memur yanlarına gelip konuştu.
" Komiserim uzuvlar çok ustaca kesilmiş. Gördüğümüz kadarıyla bacakta bir çok morarma ve bilek kısmında bir ameliyat izi olduğunu tahmin ettiğimiz bir iz var."
Ali bir yerde duran kola birde aslı duran bacağa baktı.
" ikisi farklı kişi belli ki "
" Doğrudur komiserim. Yapılacak olan testlerle
uzuvların kime ait olduğunu bulmaya çalışacağız."" kolay gelsin "
" Sağolun komiserim."
Ali ,Yasin'e dönerek konuştu.
" Çevreyi araştırdınız mı? "
" Ekipten arkadaşlar araştırıyor komserim. Ormanın içinde yaklaşık iki kilometre uzakta bir kulübe bulmuşlar. Fakat bayağı eski bir kulübe. Daha önce avcıların kalmış olduğu bir kulübe olduğunu tahmin ediyoruz. Uzun süredir içine giren çıkan olmamış."
" Vücudun diğer parçaları peki? Onları bulabildiniz mi ? "
" Hayır komserim fakat araştırıyoruz."
Başını sallamakla yetinmişti Ali.
Yere çömelerek kola baktı. Eline almış olduğu bir çubukla avuç içi aşağı gelecek şekilde çevirdi.
Yüzük parmağında olan iz dikkatini çekmişti.
Yasin'i yanına çağırdı." Şuna bak " dedi
Yasin komiserinin yanına çömelerek gösterdiği şeye baktı." Yüzük izi bu"
" Maktul ya evliydi yada aksesuar takmayı seviyordu " dedi Ali doğrularak.
Kendi aralarında konuşurlarken şeritin öte tarafından kendilerine doğru yaklaşan polis memurunu fark etmemişlerdi.
" Komiserim!"
Arkasını dönerek kendisine yaklaşan meslektaşına baktı.
" Ne oldu? "
" Az önce iki erkeğin kayıp olduğuyla ilgili anons geçtiler. "
Yasin iki farklı uzuva bakarak ;" Bunlar onlar mı dersiniz komiserim ?"
" Farklı kişilere ait olduğu bariz şekilde belli. Yapılan araştırmalar bakalım elimize ne verecek "
Telsizden geçen anonsu Yasin dikkatle dinlemiş ardından da Ali'ye dönerek " Maktule yada maktullere mi demeliyim bilmiyorum ama ormanın içinde yaklaşık yedi kilometre derinlikte bazı deliller bulmuş arkadaşlar ."
" Gidelim "
Anlaşılan bu gece uzun sürecekti. Cebindeki telefonun titremesiyle telefonu eline almıştı.
Ormanın içinde şebekenin çekmesini beklemiyordu.Tanımadığı bir numaradan gelen mesajla sinirleri daha da gerilmişti.
" Umarım hediyeleri beğenmişsindir komiserim"
Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur. Kelime hataları varsa lütfen görmezden gelin. Bir sonraki bölüm hakkındaki fikirleriniz neler lütfen belirtin yorumlarda.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGENİN ARDINDAKİ TEHLİKELİ OYUN
Misterio / Suspenso" Karanlığın içinde saklanmış bir gölge dahi olsan seni bulacağım "dedi sinirli bir ses tonuyla. " Beni bulamazsın" dedi telefonun diğer ucundan gelen kalın bir ses " Beni asla bulamayacaksın komserim. Çünkü ben karanlığın içinde saklanmış bir gölg...