Arkadan birinin berk DİE bagirdigini duydum ama bakmadım bir daha bağırdı bu ses bana tanıdık geliyordu bu cemreydi nasıl olur DİE şaşkın şaşkın bakıyordum kumsala doğru yüzdüm ve direkmen ona koşup sarılıp onu döndürdüm. Ve kokusunu ïçíme çekdim onun kokusunu okadar özlemişdimki :))
Sonra ona bakıp sen neredeydin dedim oda bana bakıp senin yüzünü görmek istemiyorum ama ölmenide istemiyorum benden uzak dur gerizekali dedi ve sert bir tokat yapisdirdi. Ve koşmaya başladı onu yakaladim ve kumlara yere düşduk onu altima alıp şimdi beni dinliyceksin cadı dedim. Oda kalk be üstünden dediği anda dudagina yapışıp onu öptüm yoksa susmayacakdi biliyordum. Hemen çekilip ona olan biten herşeyi anlattım oda neden buraya geldiğini anlattı aslında cemre almanyayi azda olsa biliomus çünkü bi aralar burada oturuyorlar mış oda hep kötü bisey olduğunda buraya gelip içini döker mış sonra ikimizfe yorulmusduk sahile kenara kumlara yattık uyuya kakmışiz denizin sesi ninni gibi sevdiğim kollarının arasında daha ne isteye bilirdimki telefonumun çalmasıyla Uyandık bunlar bizimkilerde bizi merak etmişler ben telefonla konuşurken cemre bisiler ile uğraşıodu kuma bisiler yaziodu baktığımda çok tatlisin kıskanç sevgilim yazıyordu onu kucagima alıp koşmaya başladım arabaya geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kıskanç sevgilim
RandomBen irem arkadaşlar ilk kitabım olduğu için yanlışlarım olabilir kusura bakmayın nutfen :)))