Kolumu biri dürtüklüyodu. Hey uyan prenses diodu. Biraz daha anne nolursun diodum bi bakdım bu annem değildi.
Bu o çocukdu bi dk bi dk o bana prensesmi dedi hemen irkildim. Çocuğun omzuna uyuya kalmışım.
Noldu geldikmi dedim. Hayır gelmedik sadece kahve çay dağıtıyolar belki sende istersin dedi bana bende gülümsedìm ve saol diyip bi kahve aldım.
Daha çocuğun adını bile bilmiyordum . Meraba ben cemre dedim. Oda bana meraba bende berk dedi. Onunla konuşurken içim bi hoş oluyordu. Yüzümde hafif bi sırıtma yanaklarim hafif kizariyordu.Sonra telefonun çaldı. Bakdım annem arıyordu. Naptin annecim dedi bende iyi anne işde hala uçak dayım dedim oda HIM tamam merak ettim de ondan aradım diyip kapattı.
Yüzümü çevirdiğimde berk bana bakıyordu.Ne bakiyorsun be dedim oda hiç gözüm dalmış dedi ve önüne dönüp kulakligini takip şarkı dinlemeye başladı.
Berkin ağzından...
Kız yanıma bindiğinde ona hiç bakmamisdim umursamamisdim ama sonra omzuna yaslandı bi bakdım uyuya kalmış. Okadar güzeldi ki gözlerimi ondan alamadım sarışın renkli gözlü uzun kirpikli bi kızdı cildi bebek gibiydi çok tatlı ydi. Acaba sevgilisi varmiydi. Kendi kendime tabi vardır oğlum böyle bi kızın sevgilisi olmazmı dedim. Müzik dinlerken bunları düşünüyordum.Berke baktığımda dalmış gitmişti. Acaba ne düşünüyordu. Ne dinlediğini çok merak edip kulakligini çekip kendi kulağıma takdım. Ve berk bana bakıp gülümsedi. Resmen yan yana onun kulakligindan müzik dinliyorduk. Ona doğru biraz daha yaklaşdım ve omzuna yattım bende naptigimi bilmiyordum gerçi berkde bisey vardı beni kendine cekiodu daha tanımıyorum bile deyip çekildim. Gelmiş dik artık almanyadaydim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kıskanç sevgilim
De TodoBen irem arkadaşlar ilk kitabım olduğu için yanlışlarım olabilir kusura bakmayın nutfen :)))