Ringgggg !! Ringggg !!
Kedengaran bunyi telefon Bunga Haura yang berkali-kali bunyi.
" Sayang sapa call ? " tanya Tengku Hazreal.
" Tak tahu kejap Haura tengok.." ujar Bunga Haura lalu melihat paparan di telefonnya no yang tidak ketahui.h
" Nak angkat ke ? " tanya Bunga Haura.
" Angkat mana tahu penting ke yang..?" ujar Tengku Hazreal.
Bunga Haura menjawab panggilan itu..
" Assalammualaikum maaf saya nak tanya ni Puan Bunga Haura Medina Binti Ruiz Fairuz ke ? " tanya perempuan itu.
" Yea saya kenapa yea? " tanya Bunga Haura .
" Anak perempuan tunggal Puan Shayda Asyirah ke ? " tanya perempuan itu.
" Yea saya , boleh saya tahu siapa yang bercakap dengan saya sekarang ni ? " tanya Bunga Haura lagi.
" Saya nurse di Hospital Conveine Healthy nak maklumkan bahawa ibu puan sekarang kritikal kerana mengidap kanser payudara stage ke 4 , Boleh puan datang..? " tanya jururawat itu.
" Haa ? Bila masa ibu saya ada kanser..? Setahu saya takde ! " terkejut Bunga Haura.
" Ibu Puan memang menghadapi kanser payudara tahap 4 puan..kami nak puan datang untuk melihat keadaan ibu puan & kami akan jelaskan semua pada puan.." ujar jururawat itu.
" Okay Terima kasih yea..saya otw sekarang.." ujar Bunga Haura.
" Allahhu..Ibuu.." meraung Bunga Haura.
Tengku Hazreal mendapatkan isterinya , dan risau dengan keadaan isterinya.
" Kenapa Haura ? Siapa yang call ? " tanya Tengku Hazreal.
" Hospital awak..Ibu saya..ada kanser stage 4..saya kene pergi sekarang..Tolog hantar saya..saya tak kuat awak.." ujar Bunga Haura.
Tengku Hazreal memeluk isterinya dengan erat, dengan cuba menenangkan isterinya.
" Sabar yea sayang..abang ada..meh jom " ujar Tengku Hazreal memeluk isterinya.
Bunga Haura & Tengku Hazreal bergegas ke hospital untuk melihat keadaan ibunya..sebelum itu mereka berdua terserempak bersama seorang gadis bernama Sabrina.
" Wahh.. nak pergi mana berdua ni ? " tegur Sabrina.
" I ada hal.." ujar Tengku Hazreal dengan sepatah.
" Ada hal dengan perempuan ni ? " tanya Sabrina sambil memandang tajam ke arah Bunga Haura.
" Jangan sibuk hal i Sab..Dah jom Haura.." Tengku Hazreal menarik tangan isterinya & berlalu pergi.
" Kau tunggu Bunga aku akan balas dendam..Hazreal akan jadi milik aku..bila aku dah dapat Hazreal..aku akan buat kau merana Bunga ! " ujar Sabrina berseorangan.
♡♡♡
Tengku Hazreal & Bunga Haura sampai di Hospital Conveine Healthy..
Setelah masuk ke dalam hospital Bunga Haura dipanggil oleh Doktor Nisa yang berada di bilik ibunya.
"Ni Puan Bunga Haura Medina ke ? " tanya Dr Nisa.
" Yea saya..mari Puan kita berjumpa sekejap.." ajak Doktor Nisa.
Tengku Hazreal berada di wad ibu mentuanya..sambil itu dia mengusap kepala ibu mentuanya.
YOU ARE READING
𝑴𝒚 𝑷𝒂𝒓𝒕𝒊𝒎𝒆 𝑾𝒊𝒇𝒆 ( OG )
RomanceMy Partime Wife by fairyshaax 🤍 Warning : ⚠️ Sexy Storyline ⚠️Uncensored ⚠️18+ ⚠️Matured works ⚠️Red Flag hero { No Plagiarism allowed } { Read your own risk } { SLOW UPDATE } Pertemuan seorang pelajar baru & seorang pensyarah yang bengis , garan...