prolog

82 13 93
                                    

"Son Dakika!

Dün gece 00.30 sularında yüzünün parçalanmış olması sebebi ile kimliği tespit edilememiş birinin cesedi deniz kıyısına vurdu.Kurbanın şah damarı ile beraber belli uzuvlarının da parçalanmış ve kesilmiş olduğunu adli tıp doktorları açıkladı.

Kurbanı kimin öldürdüğü henüz bilinmiyor,fakat uzmanlar bu kişinin son zamanlarda ülkemizde işlenen cinayetlerin sorumlusu ile aynı kişi tarafından öldürüldüğünü düşünüyor. "

***

"Seokjin,duydun mu?O yaratık tarafından bir cinayet daha işlenmiş."

Kim Seokjin'in aynı üniversitede öğretim görevlisi oldukları arkadaşı Jung Hoseok,odasının kapısını çalmış ve izin beklemeden odaya girmişti.

Hoseok,tamda Seokjin bu konu hakkında şeylerle ilgilenirken odaya girmişti.Kafasını not aldığı kağıtlardan kaldırdı ve Hoseok'a döndü.

"Duydum,tamda bu konu üzerinde çalışıyordum."

Oturduğu döner sandalyeyi Hoseok'a doğru çevirdi ve bilgisayar ekranında bir şeyler açtı.

"Bu şeyin bir insan olmadığını biliyorduk,değil mi?"Hoseok kafasını onaylar anlamda aşağı yukarı salladı.Seokjin bilgisayarda bir şeyler daha açtı.Ekrandaki görüntü bulanık olsada anlaşılan çıplak bir insan bedeni vardı.Ama bedenin sadece üst kısmı gözüküyordu.Diğer kısmı,Hoseok'un tahminince,bulunduğu suyun içinde kalıyordu."Peki ya bize çok yakın bir yaratık ise?"

Hoseok,Seokjin'e sorar gözlerle baktı.

-Yakın bir yaratık derken?

-Yarı insan gibi.

-Hadi ama Seokjin,yunan mitolojilerine mi inanıyorsun?

-Yunan mitolojisinde iki yarı insan var:Minotaur ve Kentaur.Neyse,konumuz yunan mitolojisi değil.O yaratığın yarı insan olmadığına neredeyse eminim.

-E o zaman bildiğimiz tek yarı insan...aman tanrım!Deniz kızlarından mı bahsediyorsun,saçmalamasan mı Seokjin?Onlar sadece çizgi film karakteri.

-Aslında demek istediğime yaklaştın.

-Ne yani deniz kızı olduğunu mu düşünüyorsun?Bende seni büyüdün sanıyordum.

-Demek istediğim deniz kızları değil.Daha çok bir Siren.

-Hadi ama,tamam çizgi film karakteri değil film karakteri olsun ama saçmalama lütfen.

-Saçmalamıyorum seni gerizekalı.Cinayetlerin nasıl olduğuna bakar mısın?İki çeşidi var:boğulma ve ne olduğu tespit edilemeyen keskin şeylerle şah damarlarının kesilmesi.Siren nedir?Sesiyle kurbanlarını kendi etkisi altına alıp onları kendine doğru çeken ve en sonunda onları öldüren bir varlık,hem cesetlerin hepsinin deniz kıyılarına vurmasına bakarsak gayet mantıklı.Şah damarlarını neyle kestiğini bilmem ama bu yüksek bir ihtimal Siren.Araştırmamıza bir ad koyana kadar sende benimle çalışıyordun,şimdi ne oldu,fazla mı gerçekçi olmaya karar verdin yoksa?

-Bence,sadece şah damarlarının kesildiği cinayet,boğulma intihar da olabili.Ülkemiz intihar oranı yüksek bir ülke sonuçta.

-Gerçekten çok salaksın Hoseok.Hayal dünyanda yaşamaya devam et.Bir gün haklıydın diyeceksin.

-Sanmıyorum.

-Seninle bu konuda daha fazla tartışmayacağım.Bana inanacağını sanmıştım,ilk söylediğim kişi sendin.

sirenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin