ភាគទី 4

17 0 0
                                    


ចាប់ផ្តើមបេសកកម្ម

~មួយរយៈក្រោយមក~

ប៉្រាវ~~~

សម្លេងបែកកញ្ចក់ទូរដាក់ស្នៀតសក់នឹងប្រអប់ដាក់សំបុត្របានបន្លឺឡើងនៅកណ្តាលស្ងាត់ដែលមនុស្សគ្រប់គ្នាបានកំពុងតែលង់លក់ក្នុងដំណេកយ៉ាងមានក្តីសុខ.នៅខាងមុខច្រកចូលឯណោះវិញសន្តិសុខយាមសារមន្ទីរបានត្រូវរបួសធ្ងន់ដេកក្នុងថ្លុកឈាម ពេលនោះមានបុរសម្នាក់ក្នុងឈុតពណ៌ខ្មៅបានដើរក្រឡងសន្តិសុខដែលរបួសរួចដើរសំដៅទៅរកកូនចៅដែលបានបើកផ្លូវរង់ចាំនៅខាងមុខ.

ពន្លឺភ្លើងពិលដែលចាំងលើកញ្ចក់បានចាំងផ្លាតមកលើមុខរបស់បុរសនោះដែលយើងអាចឃើញថានៅលើមុខរបស់គេមានស្នាមមួយវែងតាំងពីក្រោមភ្នែកមកដល់ថ្ពាល់.មេចោរនោះបានដើរមកមើលស្នៀតសក់​ និង​ ប្រអប់ដែលនៅក្នុងដៃកូនចៅ.

"មានវត្ថុមានតម្លៃផ្សេងទៀតទេ?"​សម្លេងកំណាចបានបន្លឺឡើង

"បាទមេក្រុមអត់មានទេ ពួកយើងរកមើលសព្វអស់ហើយនៅទីនេះគ្មានវត្ថុមានតម្លៃដែលយើងអាចលក់បានទេក្រៅពីរបស់នេះដែលមេក្រុមរងបានប្រាប់មកថាជាវត្ថុមានតម្លៃបំផុតនៅទីនេះពេលដែលគាត់មកស៊ើប"

"បានហើយបើគ្មានអីទៀតទេពួកយើងទៅវិញ"​បុរសនោះស្រែកបញ្ជាដោយមិនខ្លាចរអារហើយក្រុមចោរក៏ដើរទៅឡើងឡានរួចបើកចេញពីទីនោះអស់.

~ស្អែកឡើង​~

ចាប់តាំងពីថ្ងៃដែលជួបគ្នានៅពេលភ្លៀងនោះមក​ ស៊ាវជិន​ និង​ តឺអ៉ីក៏ស្និទ្ធស្នាលនឹងគ្នាជាងមុនពេល​ទំនេរពួកគេក៏ណាត់គ្នាញ៉ាំបាយនិយាយគ្នារឿងអ្វីដែលស៊ាវជិនបានសិក្សានឹងរកឃើញថ្មីៗ.

ព្រឹកនេះរាងក្រាស់បានមកយកស៊ាវជិននៅផ្ទះទៅញ៉ាំអាហារពេលព្រឹកជាមួយគ្នាហើយគេក៏ជូនមកសារមន្ទីរ​វិញ. ពេលមកដល់ក៏បានឃើញមានឈាមនៅពីមុខច្រកចូលហើយក៏ឃើញលោកសាងនៅខាងក្នុង​កំពុង​រត់ឆ្លេឆ្លាតែម្នាក់ឯង.

"វីវរហើយអាជិន វីវរធំហើយ ពួកយើងស្លាប់មិន​ខាន" លោកស៊ូស្ទុះចេញមករកកូនប្រុសដែលដើរចូលមកក្នុងសារមន្ទីរជាមួយនឹងតឺអ៉ីបន្ទាប់ពីញ៉ាំបាយពេល​ព្រឹកជាមួយគ្នាហើយ.​

(ចប់)​រឿងខ្លី: កំណត់ហេតុស្នេហ៍ 365ថ្ងៃ 📒💘💞Where stories live. Discover now