-Ce ai tu Taehyung?
-Nu am auzit noi bine?
"Se aude soneria"
-Vă povestesc mai târziu, acum haideți la ore "ce-i doi aprobă confuzi apoi au intrat în universitate. Sau dus la cancelarie și-au luat orarele și încă alte chestii apoi fiecare sa dus pe treaba sa.
...
-Bună ziua dragilor
"salută Taehyung studenți zâmbind"Toți:Bună ziua, domnule profesor!
Taehyung le zâmbește apoi se apropie de tablă, i-a o cretă și își scrie numele.
-Dragilor, mă numesc Kim Taehyung și vă voi profesor de engleză dar și diriginte, anul ăsta cel puțin. "Fix atunci se deschide ușa și pe ea intră doi elevi" -Putem intra? "Întreabă unul din ce-i doi iar Taehyung aprobă zâmbind"-Cum vă numiți?
-Lee Felix "vorbește iar primul tip"
-Iar tu? "Se uită la celălalt ce se holba la el" hm? "Râde" Cum te numești? "Felix își ghiontește prietenul" -Ce mă? "Se răstește"-Vorbește cu tine idiotule
-Oh.. Jeon Jungkook
-Ok, Felix și Jungkook puteți merge la locurile voastre "ce-i doi aprobă apoi se duc la locurile lor" Voi repeta ca să audă și ce-i doi colegii ai voștri. Mă numesc Kim Taehyung și anul acesta vă voi profesor de engleză dar și diriginte.Studenți încep să aplaude. Ridică o studentă mâna -Da,dragă?
-Dragă? Omo, domnule profesor sunteți atât de chipeș. "Chiocotește"
-Mulțumesc drăguțo "râde ușor" aveți întrebări? "Aproape toți studenți au ridicat mâna sus" oh, sunteți foarte curioși "chiocoti ușor" ok, cine începe?-Eu! Domnule profesor, câți ani aveți?
-30
-OMO, sunteți atât de tânăr!!
-Domnule profesor, sunteți însurat?
-Nu, încă nu sunt-Sunteți gay?
"Întreabă Jungkook brusc și se lăsa o liniște inconfortabilă în clasă"-E.. Eu "se bâlbâie"
-Idiotule "îl ghiontește iar Felix" îmi pare rău domnule profesor, prietenul meu este cam prea direct și puțin tâm-
-Taci dracu. Doar am pus o întrebare.
-Ok "râde fals Taehyung" să terminăm cu întrebările ora asta. Știți cu toți engleza de bază? Dacă nu, nu este nicio problemă, o vom învăța împreună.-Domnule profesor nu fiți atât de drăguț altfel mă voi îndrăgosti!!
-Ai face bine să nu, dragă "râde"
-Bine dragule profesor -râde și studenta
-Cine dracu este dragul tău? "Se răsti Jungkook la acea fată ce se întristă"După ceva timp -Prima voastră temă. Este o temă de grup de către două persoane. Pe caietul de teme, vă ve-ți scrie părerea despre colegul vostru însă în limba engleză. Nu contează dacă faceți greșeli, le vom corecta împreună. Și prima temă nu se va nota "zâmbește"
-Sunteți cel mai bun!!
-Va ador domnule profesor!!
-Da, tăceți dracu!"Iar se răsti Jungkook"
-Bine dragilor, asta este tot momentan ne vedem mai târziu la dirigenție."Chiar atunci se sună de pauză"
Taehyung a ieșit din clasă, și-a lăsat locurile în cancelarie apoi sa dus la baie și-a făcut treburile apoi sa dus să se spele pe mâini însă ușa fu brusc deschisă chiar de un student de-al său
-Scuză-mă asta este toaleta de profesorii, cred că ai greș-
-Ba nu am greșit, aici am vrut să intru! "Îl împinge în perete" suntem singuri acum îmi poți răspunde la întrebare?
-S.. Student Jungkook.. Ce tot faci?
-Nimic "îl sărută pe gât, Taehyung a făcut ochii mari, și făcu un o din gură din cauza uimiri" vreau doar răspunsu.Îl sărută iar pe gât, Taehyung își duce mâinile pe umeri săi și încearcă să îl îndepărteze însă fără reușită
-Dacă vrei să mă opresc, răspunde
-La.. Ce?
-La întrebarea mea. Ești gay?"Taehyung oftează zgomotos"
-D.. da.. Acum oprește-te
-Fi mai explicabil.
-D.. Da.. Sunt gay.. Oprește-te te rog!
-Bun băiat "se îndepărtează de profesorul său însă nu a părăsit baia"-Mai.. Este ceva?
-Da, nu mai numi pe alți cu porecle drăguțe. Mă enervează al dracu de tare
-Am înțeles.. Acum te rog să pleci!
-Bine "zâmbește apoi părăsește baia"-Dumnezeule... "Oftează zgomotos"
Ce naiba a fost asta? "Oftează iar"*.*
-Jungkook, unde naiba ai fost?
-Am fost să aflu răspunsul la întrebarea mea "spune simplu" Mi-e foame, haide.
-Dar "se sună de oră" din cauza ta nu am mai apucat să mâncăm idiotule.
-Ce oră avem acum?-Coreeană "răspunde Felix"
-Atunci să mergem să mâncăm.
-Mai bine hai ora viitoare.
-Neh, ora viitoare avem dirigenție.-Și nu poți lipsi de la dirigenție dar de la coreană poți? "Jungkook aprobă"
-Exact
-Cum dracu vine asta? De ce?-Pentru că la coreană nu îl voi vedea pe Kim Taehyung, e bun răspunsul meu?
CITEȘTI
𝑷𝒓𝒐𝒇𝒆𝒔𝒐𝒓𝒖𝒍.....𝑽𝒊𝒓𝒈𝒊𝒏!?✅
RomanceKim Taehyung un bărbat în vârstă de 30 de ani, blând, prietenos, inteligent și direct este profesor începător de engleză. Deși are o personalitate directă și o aură bărbătească, acesta devine foarte timid și bâlbâit atunci când vine vorba despre iub...