-Deci?
-Huh?
-Despre ce copil vorbeai mai devreme?
-Oh.. "Își scoate telefonul din buzunar și le arată poza sa de fundal" Este băiețel, Îl cheamă Kim Yi Joon are 4 ani.
-Taehyung, ceva nu se leagă "spune Jimin" Noi doi ne cunoaștem din facultate și suntem prietenii buni de atunci. Când naiba te-ai însurat și ai mai făcut și un copil? Este imposibil!-Jimin, este copilul meu!
-Imposibil.. Eu nu cred asta.
-Ok
-Taehyung nu te supăra pe noi dar ceva nu se leagă. Dacă este fiul tău de ce l-ai ascuns de noi? Îți suntem prietenii sau-
-AISH! "Oftează"este copilul meu.. Adoptiv.. L-am adoptat când avea doar câteva luni. Și nu l-am ținut ascuns doar că nu am știut cum să vă spun.{Se aude soneria..din nou}
-Mă duc la oră acum. "pleacă"
-Iubire? "Îl strigă NamJoon pe Jimin ce era atent la telefonul său" ce faci acolo?
-Hm? Nimic "își bagă telefonul în buzunar apoi se agață de iubitul său"
-Jimin, ce naiba ascunzi de mine?-Nimic iubitule, ce ai?
-Jimin "îi pronunță numele dur"
-Iubitule ce dracu te-a apucat? "Își scoate telefonul și îi arată la ce se uita" Uite, mă uitam la o poză cu Rap Mon mi-a trimis-o maică-ta mai devreme.
-Mda.."Jimin oftează apoi îi sărută obrazul"
-Nu mai fi gelos aiurea
-Scuze iubitule..
-M-am obișnuit cu crizele tale aiurea de gelozie. Acum haide să mergem la ore....
-Bună din nou dragilor
Toți: Bună domnule profesor
-Domnule profesor mi-ați lipsit
-Va fost dor de noi?-Nu ne-am văzut de o oră,
ce dor? "Râde"Se așează la catedră -În primul rând vreau să vorbim despre profilul vostru adică despre medicină. Medicina este 90℅ de practică însă în primul an va fi maxim de 20 la sută. Pentru că sunteți începători și aveți nevoie mai întâi de teorie așa că majoritatea cursurilor voastre le ve-ți face aici în clasă. Ve-ți avea două feluri de materii. Cursuri care vor dura 7 săptămîni cum ar fi: Istoria medicini, bioetica și bazele comunicări iar celelalte 14 săptămâni. Anatomia, fiziologie, biochimie, biologie, științele comportamentului, și coreană limba maternă însă pentru că aceasta este o universitatea Națională ve-ți învață și engleza. Pentru a vă fi ușor pe viitor cu pacienții străini sau dacă vom face program de schimb.
-Wow.. Domnule profesor sunteți și profesor de medicină?
-Nu "râde" dar sunt dirigintele vostru și consider că trebuie să vă spun de pe acum lucruile de pază pentru acest an. Săptămâna aceasta o aveți mai liberă pentru că este abia începutul și încă nu puteți fi notați însă de săptămâna viitoare vi se vor pune absența și note. Chiar dacă este abia anul întâi nu lăsați garda jos dar nici nu vă forțați prea tare. E-n regulă să ai și note mai slabe sau să nu știi totul pe de rost. E-n regulă și să mai tragi ghiulul de câteva ori însă nu trebuie să vă uitați motivul pentru care sunteți aici dragilor.
-Da, domnule profesor!
-Jungkook, jungkook!
-Ce vrei Felix?
-Iar te holbezi la el "râde"
-Vezi cum vorbești, îți este profesor idiotule și este și mult mare decât tine.
-Wow.. Tu chiar ești prietenul meu idiot ce își bagă ceva în treburile altora?-Nu, acum taci. Vreau să îl ascult
-Wow.. "Își face Felix cruce"După cursuri
-Lisa, ce naiba faci acolo?
-Caut Instagramul acelui puști
-Puști? "Întreabă Yoongi confuz"
-Puștiul ce a râs de Jungkook "râde"
-Oh, și l-ai găsit?-Da "zâmbește" Wow, Jungkook privește
-Nu, lasă-mă
-Ya, se pare că puștiul este fiul profesorului tău "Atât spune că telefonul îi este smuls din mână de Jungkook"-Dar nu spunea că nu este însurat?
-Ce dacă nu ești însurat nu poți avea copii? Poate este divorțat sau-
-La naiba! Trebuie să aflu adevărul
-Ce adevăr tâmpitule? Are un copil ce adevăr vrei să afli din asta? Și este treaba și viața sa. Ce treabă avem noi--Am zis eu nu voi "bufnește apoi își i-a telefonul și sună pe cineva"
-Salut, vreau să afli trecutul și în special adresa unei persoane.
-Sigur, cum se numește?
-Kim Taehyung. Vreau să știu totul despre el. Trecut, prezent viitor, TOT!Spune apoi închide
-Amice ai devenit un hărțuitor? Ce dracu ți-a făcut profu?
CITEȘTI
𝑷𝒓𝒐𝒇𝒆𝒔𝒐𝒓𝒖𝒍.....𝑽𝒊𝒓𝒈𝒊𝒏!?✅
RomanceKim Taehyung un bărbat în vârstă de 30 de ani, blând, prietenos, inteligent și direct este profesor începător de engleză. Deși are o personalitate directă și o aură bărbătească, acesta devine foarte timid și bâlbâit atunci când vine vorba despre iub...