ELSŐ FEJEZET
_______________
Egymás után két tévéműsorba is hivatalosak voltak aznap. Épp csak visszaértek egy küldetésről, de az élet ettől még nem állt meg.
A személyi sofőrjük felvette őket a reptéren, majd a TV épületéhez hajtott velük. A járműből kiszállva a menedzserük, Calvin fogadta őket, aki a megfelelő teremhez vezető úton végig az utóbbi napokban elért sikereikről beszélt, na meg hogy az akció mennyit dobott a népszerűségükön. Egyre feljebb és feljebb kerültek a skálán, vetekedve a Seven néhány tagjának pozíciójával.
- Még egy kis erőfeszítés, és nemsokára átvehetitek a Deep helyét- mondta nekik a férfi a tabletjén pötyögve – Minden a népszerűségen múlik lányok, úgyhogy számítsatok rengeteg interjúra és fotózásra az elkövetkezendő napokban.
Lyra bólogatva hallgatta őt, azt játszva, hogy figyelemmel kísérte minden egyes szavát; ám a valóságban csak arra vágyott, hogy végre kidőlhessen a szobájában. Napok óta nem aludt rendesen, ami lassan kezdett megmutatkozni rajta.
Vele ellentétben Teagan fitt és üde volt, mint mindig. Kiválóan bírta a gyűrődést, amiért néha irigyelte egy kicsit. Talán a három év előnynek volt köszönhető, amivel rendelkezett, vagy szimplán csak jobban osztotta be az energiáját.
Ebben határozottan apára ütött.
A gondolat menten keserűséget váltott ki belőle. Elkomorult, s onnantól teljesen kizárta Calvin-t. Az emlékek sorra törtek fel benne, fenyegetve őt a szétesés veszélyével; ám ekkor szerencsére megérkeztek a céljukhoz, a szomorúság vereméből pedig kiszakította az élőközönség zaja és a reflektorfény villanása.
Lyra kihúzva magát mosolyt varázsolt az arcára, miközben a helyiségbe belépve vidáman integetett a rajongóinak. Ők sikongva viszonozták a gesztust és a nevét kiabálták, mígnem testvérével együtt odalépett a műsorvezető asztalához. Letudták az illedelmes kézfogást, azután helyet foglaltak a fotelekben. A lány azonnal kiszúrta a nekik kikészített kávéspoharakat, amiből nem habozott nagyot kortyolni. A meleg ital segített helyretenni az energiáját, valamint növelni a türelmét is. Mikor a felvétel elindult, már egy fokkal jobban érezte magát.
Vágjunk bele, gondolta, mielőtt megkapták az első kérdést.
×××
Az interjú mindössze félórás volt, azonban annyi kérdéssel bombázták, hogy ennél jóval többnek tűnt. Szóba került a legutóbbi bevetésük, az egyre növekvő pozíciójuk a ranglistán, ezen kívül pedig a Lucas-al való kapcsolata is. A média imádta szétszedni a szerelmi életét, de ha egyszer ez kellett a népnek, akkor ezt fogják kapni. Felmerült a „mikorra várható az eljegyzés” kérdése is, amire csupán annyit felelt, hogy még nem tudni. Titokzatosan annyival zárta, hogy eddig nem akartak elsietni semmit, viszont most már bármikor megtörténhet.
STAI LEGGENDO
LET THE GAMES BEGIN 《 THE BOYS ff. 》
Fanfiction"Are you ready for it?" A szuperhősök évtizedek óta léteznek. Nap mint nap megmentik a világot és védelmezik az embereket a fenyegetésektől... Szünidejükben pedig előszeretettel alkoholizálnak, fogyasztanak drogot, élik ki a vágyaikat és tépik egymá...