סצנה 5- מסטיק במועדון

100 10 23
                                    

מוזיקת פופ רועשת ניסרה את חלל המועדון. מאות אנשים קיפצו בהתלהבות לצליליה המחרישים, גורמים לתחושת המחנק שבו להתגבר. אפילו הבל המזגן הקריר לא הצליח לכלות את הזיעה שהתפרשה בגבו. אם כי הוא נטה להאשים בכך את האדם החסון שניצב לצידו. הלה לעס במרץ פיסת גומי לעיסה, משלב את ידיו על חזו בפוזת נונשלנט.

"אז מה?" הוא לא פסק מלעיסתו אף כשפנה אליו. "כוסית אחרונה לפני העזיבה?"

חיוך מריר נתלה על שפתיו. הוא הריק את כוסית המשקה אל קירבו, מסמן לברמן הגבוה למלא אותה מחדש.

"אתה יודע מה החבר'ה אומרים?" קולו דמה למסטיק הלעוס והישן שבפיו. "אלכוהול מסיים הכל." 

הוא הביט כיצד הלועס מעביר את ידו באגביות על נרתיק האקדח שבחגורתו. אכן, רמז עבה שאפילו עיניו הטרוטות התקשו לפספס.  

"כבר אמרתי את כל מה שהיה לי." הקול שלו נשמע כאילו בלע את כל גלידי הקרח שבכוסו. "בחירה שלך לא להאמין."

"לא משנה מה אני חושב אחי," הוא ניפח בלון מרשים במיוחד, גורס אותו בקול פיצוץ. "הם יהיו אלה שיהרגו אותך."

הוא שילב את כפות ידיו, מתאפק שלא להטיח אותן בחוזקה בשולחן. המוזיקה העליזה חוררה את קנה הנשימה שלו. הוא צודק. לא משנה מה יאמר, זה כבר אבוד לו.

"מה אתה הולך לעשות אחי?" הוא דימה לשמוע שביב דאגה בקולו של האדם לצידו. "אתה אידיוט מהסוג שקשה לאבד." 

טפיחת השכם המעודדת שניחתה על גבו גרמה לו לפעור את עיניו בהבנה. במחשבה של רגע, הוא ידע מה לעשות.

הוא הסתובב בחדות לאדם שמאחוריו, מביט בו כאילו ראה אותו בפעם הראשונה.

"אני..."

***

הופה הופה! איך היצירתיות שבכם תמשיך את הקטע? סקרנית לראות🥰

עד הפעם הבאה

YZ😘

26/10/2023

הכירו את הגיבור שלכםWhere stories live. Discover now