You are the reason 2

148 5 0
                                    

YOU ARE THE REASON - 2

(Based on true Story)

Lost Virginity :

Joseph an bucket drum ah a hmang bawk a. "All out of love a tang Ka hlan ngam lo che " tih hla nen kan ri nawk nawk.
Ka hlan ngamlo che tih hla kan sak te chuan Ld chu ka lo feel hman pek.
Ka va zak lo tak em.

"Min hlan si hian keizawng ka rin ngam lo che .
Ka tim lua nge ni min hrilh thei zawk mai lawm ni"

  LD pawh kan room  ah lo kal ve in mizo hla kan perh duh a piang hian Ld chu kan perh tir thin a.

Min vei ve rawh tih hla kan sak phei hi chuan  kan phur lutuk hi a then an lo lam luih luih a.

Ka zai chau tawh nen kan thutna bul ka khum ah chuan ka mu zal mai mai a . Ka lo zai pui ve zeuh zeuh tho a.  Zai hi chuan a hma hruai tu ka ni ve ziah .

LD chuan ka kut a na tawh tiin ka bul ah chuan lo mu ve in a rawn in thawlh ve a.
Benjamin chuan tingtang chu perh in Bathroom singer dang ho chu " Di chambawihpui sa in a au in an au a" zai thiam vek emaw an inti.

Ld chuan ka beng chu rawn khawih ne ne in . Zai pah chuan kan lo zawn a. Beng khawih hi a hrat hrim hrim.
Ka ning chuan ka lak sak a. Min lo kuah a. Ka dul te chu a zut thuak thuak a.

Midang an thut ve teuh a vang chuan engtin vak mah ka ti lem lo. A then lah mai mit chhing chung in an lo Zai. A ruk a meizu tawk lah an lo awm.

Chutia ka dul a khawih a khawih tak ah chuan a thaw lum tak ka hnar bula rawn thaw ri ser ser chu ka dik lo . Tih dang lam in ka awm. Ka thawk a dik dawn tlat lo.

A kut chu la in ka a bul ah ka dah a , a duh lo a rawn zen leh tho ka dul chu.
Min rawn hnaih ta deuh deuh leh nghal .
A sazu chuan ka mawng zawng chu zawi  te in a rawn nek a . A khawng hle tih ka hre thei. Ka thawk  a buai zual.
Hepa hi ka duh thei lo. Min ti a zo dawn.

"Kal rawh ..tho rawh "

"Timaw i duh lo ami "
" Eng chu ..?"

Ka kut chu la in a kap chu min zen tir ta mai.
Ka rei leh!
Ka pian a hnu lam ah mi sazu ka vawikhat khawih na .
Chutah a lum em em zui . A lian phian. Ka rap zawk.

Sex lam reng ka rilru ah a awm lo.
Mahse eng emaw ti tak in nuam ka ti . Ka taksa te chu a zat hian a za vek in ka hria.  Ka thlah dawn a ka thlah thei tlat lo.
A zei lutuk tlat.
Saisir zawng chuan Ka beng bul ah a rawn thaw huam huam a. Ka nghawng te chu a rawn fawp leh thin.  A nuam ka ti lutuk kha .  Hnar na chang pawh ka hre lo.
Ka sazu a rawn khawih
Ka lo zak lutuk ka duh lo. Ka sazu a te bik si. Mahse a rawn khawih lui tho a. A lo fuk ve at.

Zawite a rawn tawng in " ka sazu kha hrawt rawh"

Ka zei lo ka thiam lo , ka zak . Ka tim ru hle. Ka ngam mai lo. Ka kut chu vuan in tih dan tur min hrilh.
Thim tham ah chuan ka lai ve em em ringawt.

Ka biang chu a rawn chuk leh zauh. Ka kap a rawn zen  leh .

"I chak ve tho hi"

"Rawn dep tawh suh,
mi an awm teuh hi "

"Bathroom ah kal ila"
"Ka duh loh , hei i hmu lo ami an thu reng hi"

Min rawn dep leh ringawt kekawr chhan ah.

"I va ninawm e"

"Chak awm a lawm.  I chak velo mi"

Dik tak chuan ka chak ve tho . Ka chak na a so sang tawh takzet. Ka precum pawh a chhuak nasa tawh lutuk. Chu chu a mah pawn a hai lo. A rawn khawih a tang khan a hre nghal .
Mahse an thu thup a. Bathroom kal tur pawn ka sazu khawng lutuk hi engtin nge ka hup ang. A sazu khawng nen min ring hlel nghal ang.

YOU ARE THE REASON (Mizo gay love story)Where stories live. Discover now