YOU ARE THE REASON - 5
( Based on True Story )
18+
Drunk & lust.
~~~~~~~~~~~" Engti zia nge, a va zia lo ve Ka pi a thi tep tih min hrilh a"
Dawt ka sawi ringawt .
Thudik ka hrilh ngam ngang lo . Huaisenna ka nei thlawt lo. Ka thik a ni tih hria se. Engtin nge min ngaih ang . Ka nun a va i pik tak em!.Tun ah hian thlawh theih ka va chak em. Thlawhbo vang vang ka chak ngawih ngawih.
"A va zia lo ve aw"
ka hnung ah zawite in min chul a."Hei ei tur ka rawn keng a. Lo kal rawh ei ang u".
Varandah lam chuan min chhuah pui a. Ei tur a ken chu phawrh in ka duh em em Black Berry chocolate Exotic Dark ngei kha la tel zui. Ka chocolate duh ber anih thu ka sawi luam a.
Rony chuan " tunge lo ken che a" a ti a. Awlsam tak in "ka bialnu in min rawn ken a nih hi" a ti.Chu thu ka hriat chuan ka tliak hnawp hi a ni ber. A bialnu nia ka rinhlelh mahse ni tur a ka beisei ngam loh chu ti khan a nih zia a nem nghet chiang e. Sawi tur reng ka hre lo .
Ngaihzawng neih a mi dang buaipui ka chak ngawih ngawih.
ka rilru hian arbo a zawng tak meuh.A chocolate min pek pawh hi ka ei chak lo . Mahse ka tui tih thu te kha ka lo sawi luam tawh si a. Duh lo leh vel kha min ringhlel mai mai tiin rilru hreawm tak in ka ei a. Ka va han vanduai bik tak em! .
Leng zawng zing ah hian .Tha tak a ka biak lah in min ti hlim tum ka ti dawn nge min tlawn ka ri dawn . Fiamthu a thawh loh pawn nuih na tur hian a awm ngei ngei a pawn lam ah erawh ka nui a . Chhungril erawh chu a mah ka duh na in min hneh a .
A ni nen hian ka suangtuahna mai nilo . Tak ram a len dun ka chak a ni. Mahse chu zawng beisei a bo lua e. Hmangaihna mit in min thlir ve miau si lo a.
Class xi zirlai Johny chu tlai khawhnu ah a lo lut ve a. Kan class a in ang a . Kan subject lak a in ang bawk a. Note kan lo lak tawh te chu kan sir in copy tir tur in min ti a. Hunawl kar ah Chuan study room ah chhuk in ka copy tir thin a. A ni phei chu music a thiam in a lo tui em em a. Band te an lo ding hial tawh. Mizoram ah chuan thawk khat lai khan an rawn lar hat nghe nghe.
Albatros hla leh Dream hunter hla hi perh nuam a tiin an hla a sa nasa em em a keipawn ka thiam phah ve in a then phei chu nalh ka ti tak zet. A hmel a tha in a zei em em a, nula duh chi a ni reuh a. A nui mawi tiin a lar pui hle. Kar khar a awm tih ah Class x a mi hmeltha deuh nen an in ngaizawng nghal der.
Fresher sport kan nei dawn a. Class xi science leh Arts chu House khat a awm tur in min ti a. Class 12 arts chu an tam deuh a vang in class 8 nen house khat ah an dah bawk a. Midang chu sawi tel ve lo mai ang.
Kan house (Red) atang chuan mipa zai tur in Kei leh Mawia min ruata . Kei sap hla mawia mizo .
Hmeichhia nen Duet tur in Mawia emaw kei emaw duh thlang tur in min ti a . Mawia chuan min hnawn deuh tlat a aia zai thiam ah min ngai zawk nge pawh ka hre lo.
Ka lo pawm ve mai. Ka zai thiam ka ti lo. School thil tih na ah chuan min zai tir ve fo a vang in ka huphurh pwn ka hre lem lo.English hla "whats up"
4 non blondes hla chu ka sa a. Rony an min perh sak nghe nghe. Johny an min pui bawk a.Linda nen chuan mizo hla kan duet dawn a. A hla thlan chu ka lo hre ngai lova . Ka zir nasa mahse pakhatna kan nih pui daih . " Ka ngai vawng vawng che" tih Ngengpuii tochhawng phuah leh ama sak ngei kha kan champion pui ta a ni.
(Hmeichhia)
Chan tawk khuarel ka tuar thiam lo
I tawna ka suih lung len hi
K tuar zo lo mi u min ngai thiam rawh.(Mipa)
mahse lungchim te a dawn in
Phuloh di an ka nem tawn chu
Awm ve thei hian kei zawng ka ring silo.
YOU ARE READING
YOU ARE THE REASON (Mizo gay love story)
RomansaA mizo gay love story 🔞🔞🔞🔞 Facebook ah i chhiar duh tak in Gay Robawm group ah a awm aw.