YOU ARE THE REASON- 3
(Based on true Story)Guilty
Thapui Pov;
Ka thlanfim in min bual ka chau .
A sazu pawh a thun in ka hre lo . A malpui a rawn rawlh emaw ka ti hial . Ka thi mai dawn ten ka hria. Ka mawng kua leh sazu chu sil ka tum a. Ka na tih vang nge nuam ka tih vang ka hre lo. Ka baw chu bathroom chhuat ah chuan tlem a lo tla ve a. Khatia min rawn dep rang vak lai khan a lo tla ve a ni ang.Sawhchiar a rawn ken chhoh chu min pe a. Ei pawh ka ei tha peih lo. Ka bianga min rawn piai a. Min chhuk san leh nghal inkhel en tur chuan.
Dar khat a pel tawh bawk nen. Ka taksa na leh kan sex hman na ah ka chauh em a vang chuan ka mut a ti chhuak en peih ta lo chuan ka muhil ve nghal ta mai a.A tuk ah chuan Ld chu ka hmu hreh ngawih ngawih . Ka zak a ni. Ka in thiam lo bawk si.
Zing ah Thingpui in tur a ka chhuk chu . Tlem te an lo tho. Nizan zing lam thleng in khel an en avang chuan tho mang pawh an awm lo. Rony nen chuan kan chhuk a.Rony ka en pawn ka awm dan a hria emaw tiin ka in thiam lo tlat. Ka lai tlat .
Bench a ka thut te chuan ka mawng hi a rawn na leh zawk thin. Ka thut tha ngam lo. Thingpui kan in zawh chuan kan chho vat a. Tih tur vak an awm loh avang chuan Rony nen chuan Guiter perh in zing kan zai ta mai mai a.
Queen . "Too much love will kill u "hla kan sa dun a" I'm just the pieces of the man I used to be
Too many bitter tears are raining down on me
I'm far away from home
And I've been facing this alone for much too long, oh
I feel like no one ever told the truth to me
About growing up and what a struggle it would be
In my tangled state of mind.
I've been looking back to find
Where I went wrong
Too much love will kill you...Ka lo feel lutuk chu ka mittui te a hnam deuh in ka hria. Keimah ka in hmeh bel a. Ka suang tuah na chhun zawm a . Ka ngaih zawng pawh nilo . Awlsam taka sex ka hmanpui thei mai chu tlawm ka in ti hle a. Ka zak ru ngawih ngawih .
Ka in thiam thei lo.
Ka va han khaw lo tak em!
Hetiang tur hi ka ni lo a sin.Mahse a mi fawhna thlum tak te chu ka theihnghilh thei silo. Ka taksa min fawh na zungzam chuan ka tiril hi min fan a. Min luah hneh hle si.
Saturday chhun ah te chuan pangngai tak a min biak hi a tum a. Mahse ka thei lo. Ka chhungril inthiam loh na leh kha tiang a awlsam taka sex ka hmanpui mai kha ka dik lo hul hual in ka hria .
Chaw ei tur in kan va chhuk a a lo ding.
A hel thei ang ber chuan ka kal a .
Min lo man chat ."Enge a?"
"Chaw i ei dawn mi"
"Aw ei dawn e""Tinge i ti tau ami min biak duh miah loh"
LD POV:
Chaw ei tur in Rony nen an lo chhuk a fiam ka tum leh chiah min chhang bul kher mai.
Biak chu a hreh ngawih ngawih . Ka hmel pawh mi en duh lo.
Min haw nge maw ni. Ka hre thiam lo.
Rony nen chuan an in kawm chawt a.A mak lutuk chutia sex ka hman pui hnu chuan a bula va kal ve leh an zai na ah te tel ve ka tum chun a kal sawn zel a. Nuam lo ka ti in ho te mah ni se , a thinrim na te zawh ka tum chuan. A rim loh thu leh a that thu in min chhang bawk si.
Thian ho nen an nuih dar dar lai pawn ka va ln hi chuan a nui tawp a . A hlim hmel a thlak a. A kal sawn daih zel.
Hman zan a ka tih luih vang khan min hua anih dawn hi ka tia. Han tih lungawi vak ngaihna ka hre lo.
Nuam lo chu ka ti ngei mai.Visiting Day ani a. A chhung te an lo kal. Nu valai tak leh Nula senior lam leh Tlangval la up vak lo hian an rawn visit.
Kan chhung te pwh an lo kal ve . Kan hma lam ah an in kawm ho a . Mipa rawn kal nen chuan an nui dar dar a. Ei tur te ei in an hlim khawp mai.Ka lo thik rilru hle. Ka biak a piang a hlim lo leh midang bula a hlim lutuk chu ka hre thiam lo tak zet.
Ka nu a hman loh a vang chuan Ka u leh Ka Bialnu chu an lo kal a. Thil te kan ei a. Ka bialnu neih chu ka U in min hriat pui a vang in . Chance min pe in kan warden bul ah chuan Ka chawlhni kawr thui tir measurement lak angaih a vang in minute nga lek chhuahpui lawk min dil sak a .
Ka U leh Kan warden chu college kal ho tawh an nih a vang in an in nel hle a. Warden Gospela pawn visiting hour a tawp hma a let tur in min ti a .
Ka u in min lo nghak a hostel ah .Tichuan ka bialnu Mandy scooty chuan kan tlan chhuak a. Mandy chu Khawi ah nge kan tlan dawn tih ka zawt a.
"Chanmari ah ka thiannu Nghaki te in ah . Ka hrilh vek tawh. Bazar ah an kal a. Tlai dar nga vel ah an lo haw ang. An rawn haw hma in min lo call tur in ka ti."
"Okay Good"
In hnuai ber an lo luah a. A lo puk ang reng.
Mandy chuan Coffee pack chu la in hot pot ah chuan cofee tur chu a lo siam mek a. Ka va fawp a. A hnute zen in ka va kuai a. Hot pot chu off in min lo chhang ve nghal .Vawi thum vel mandy hian sex kan hmang dun tawh . Ka hmanpui hmasak ber erawh ani lo. Kan phelh sawk sawk a. A thian te rawh haw hman hlauh a vang chuan sex chu kan hmang sawk sawk a. A lo chak ve tawh nen. A kap chu a lo nal tha ngang mai. Ka dep hma hma in min lo dep nghal. Hman hmawh tak in ka dep vak vak a. Khum chu a nghing lawih lawih . Ka dim hman lo. An rawn thlen hman ka hlau . Kar lovah ka zo a. Kan in ha sawk sawk a. Hostel lam ah chuan kan let leh a.
Kawt ah chuan ka U in min lo nghak . Visiting hour a tawp tep .
Scooty a tang ka chhuk chiah tiin Thapuia pawh a chhung te thlah tur in a lo chho ve .
min rawn hmu zuai , mahse a mit a la sawn leh vat . Min hmu awm ang pawn a awm lo. A chhungte car a chuang chu a vai liam a. Ka u leh mandy chuan ruah a sur palh ang tiin hman hmawh tak in scooty chuan an tlan liam ve nghal.Thapuia cu a ban ah chelh in ka va bia a
"Vawiin chu nuam i va ti ve?"
Thapui POV:
Chhan loh ka tum zet a chhan ngei tum in min chelh tak ah chuan ,
"a nuam ve a ni mai"Ld ka hmuh hian ka diklo ka lai zel ka bul hnai ah a awm phei chuan a ruk hian kei mah ka buai tlat zel.
Awm tam loh hram ka duh ani nen hun kan hman kha ka in thiam thei lo. Zan ah te hian a kah ka ngaih tuah veng veng zel a . Ka ngai thei lutuk. Ka hmu chak ngawih ngawih. Mahse ka hmu ang tih ka hlau leh lawi a.Vawiin a a chhung te an rawn kal khan a u ni tih a hmel a tang in ka hre nghal . An in ang ve em bawk a ni . Mahse hmeichhe pakhat erawh an in biak dan a tang in leh hmeichhe awm dan atang a bialnu a nih ka ring nghal. A chhe lo em em leh nghal a. A sam colour mawlh kha a in hmeh ka ti. A pian a nalh in model ni awm a mawi a ni. A nui mawi te kha a va mawi em! .
Ka thik lo ang ti ila dawt sawi ka ni dawn si. An in zui chhuak ka hmu chu ka nghing dawt in ka hria.
Ka chhung te ka thlah dawn in ka an rawn in phur haw lam ka hmu phei chu ka thin lung hi thikna in min rawn tuam ringawt.
A ho lutuk tiin ngaih pwimawh loh hram ka tum. Mahse ka thei lo. Ka thik a ni. Hlim deuh a an va in zui chhuak kha ka lo na ve em em a ni.Zan ah chuan ka mu thei lo . Vawiin a ka thianpa Jimmy ah Brick Games min rawn ken chu la in ka khel a . ka mu thei lo chu , Ld chu hetian ka ngaih tuah ta neuh neuh a
"I thinlai lungruk ah leng dang an lal si. "
Zan khua a lo tlai in a zual thin nang ngaih
Sul ang min tum lo ka hai lo ."
YOU ARE READING
YOU ARE THE REASON (Mizo gay love story)
RomansA mizo gay love story 🔞🔞🔞🔞 Facebook ah i chhiar duh tak in Gay Robawm group ah a awm aw.