GYAKORLATILAG ÚJ KÖNYV!❤️
AshCatLion mamorosmalna. fxrmulaloverr
vilmanagy19. Csenge47 _banani__
@reginalovesf1 pretty_olive_ @lovetelegyÁzsia expressz 4.évad- Felfedezzük Amerikát !- alternatív világ .
Ázsia alternatív univerzum :Ami nem történne meg , de miért ne írnám le .
Egy új versenyző névszerint Stella érkezik a 4.évadba...Ázsia expressz 4.évad- Felfedezzük Amerikát !- alternatív világ ...
A nevem Farkas Maja Esztella (Stella) [ kitalált szereplő] és idén játszok az Ázsia expresszben .
"Miért?" , a szüleim is ezt kérdezték tőlem , amikor közöltem velük, hogy Mexikóba megyek. Nos... azt hiszem ennek az egésznek az a célja, hogy a családomnak bizonyítsak. Sőt, pontosabban nem is nekik , ők tudják , hogy a család fekete báránya vagyok! A közösségnek akarom bizonyítani , hogy én nem a szüleim vagyok. Furán hangzik , de igaz . Én inkább átlagemberként viselkedem, nem celebként... Bár apám milliomos , én mindig a nagyi farmos lánya leszek . Ezt ő mondta így . Nem érdekel annyira a pénz . Persze jó érzés nyerni , de nem másokat elnyomva. A kalandom lényege az utazás és a felfedezés . Mégis rengetegen megítélnek amiatt , hogyan szüleim híresek. Nem állnak velem szóba, mert azt hiszik bunkó vagyok és pénzéhes . Kevesen tudják , hogy állatokkal nőttem fel . Megszoktam a koszt és a fizikai munkát, sőt mondhatni bizonyos mértékben még élvezem is , jobban mint a fancy vacsorákat a celebekkel . Persze ez azért jó mert tényleg sokakat ismerek , de ez nem válik hasznomra. Míg a kertészet igen.
Szóval gondoltam elmegyek , annak ellenére hogy ott épp senit sem ismerek. A tévében néztem a műsort és jajj mekkora drámák szoktak lenni. De igen, én ebbe kevertem bele magamat, némi elismerésért. Aztán majd meglátjuk , meddig jutok el...Ezek után novella szerű rövid , sokszor nem osszefüggő részek lesznek :)