Au - Egy kevés dráma ...

45 3 7
                                    

Előző rész:

- Stella ? - a lány alig reagált . Adtam neki vizet , majd egy maradék Churost is , amit a helyiektől kunyeráltunk el ...

- Köszönöm! - mondta a lány. 

- Jól vagy ?
_____________________________________
- Nem ittam , nem ettem ... de hála neked , már jobban vagyok. - mondta , majd újból elaludt .
Hírtelen a vállamra hajtotta a fejét , de nem akartam felébreszteni , inkább hagytam , szüksége van a pihenésre .

Stella szemszögéből *

- Stella!- keltegettek . Valószínűleg elaludhattam a stábautóban...

- Ho-hol vagyok ? - nyitottam ki a szememet .

- Nyugi , már egy biztonságos helyen . Viszont...ez egy verseny , innen még szállast kell keresned !- mondta Alekosz.

- Uh ... csodálatos! De annyira jobb , hogy egyedül vagyok ... jó ezt ironikusan mondom . De gondoljátok bele , csak egy ágy kell , nem kettő !- erőltettem hamis mosolyt az arcomra , miközben hol őket , hol inkább magamat próbáltam meggyőzni , hogy szerencsés helyzetben vagyok...

- Nem ! Nem mész sehova egyedül, inkább gyere velünk !- ajánlotta fel Réka. 

- Nem , én...nem akarok aggatni nektek !- mondtam

- Igen ! Nem akar aggatni ,... meg ki venne már fel 3 turistát meg egy operatőrt a hálószobába?!- akadt ki Alekosz, mire Réka erősen oldalba vágta . - Auuu , most mi bajod van már?!
- Fogd már be,... kérlek szépen!- vitatkoztak .
- Jössz velünk és kész , majd valahogy csak megoldjuk, nem ? - mondta végül. 

- Hát...jó ...oké - egyeztem bele nehezen . Tényleg nem akartam útban lenni ... egyrészt mert ez egy verseny és így csak bajt okozok ... másrészt meg azt hiszem értitek mire gondolok ezalatt...

A stáb egy mexikói tagja már igen erősen jelezte , hogy távozni kéne ... úgyhogy kiszálltunk az utcára , és kissé tanácstalanul körbefordultunk , hogy mégis merte induljunk el egyáltalán...

Végül sikerült megállapodnunk , hogy egy egészen jó állapotú sárga lakásnál érdeklődünk...

- Na menj és kérdezd meg !
- Miért én ?
- Te tudsz angolul !
- És ha nem értik? Mindig nekem kell csinálni ?
- Na menj már !
- Csináld te inkább! - veszekedtek már megint .
Ez ...egy hosszú éjszakának ígérkezik így ! Majdnem megsüketültem mellettük... utáltam , de tényleg utáltam másoktól idegennyelven segítséget kérni ... de feladtam és végül "most vagy soha?" alapon megkérdeztem inkább én ...míg ezalatt mondhatni Alekosz Réka haját húzogatta , Réka meg Alekosz lábát rugdosta ...
Nem , nem viccelek . Nem folyt vér, de rleg hangosan üvöltötte egymással... Ezek hogy képesek együtt versenyezni ?!

Odamentem a kapuhoz ahol egy mexikói úr állt, majd megszólaltam :
- Hola ! Buona notte! It's a reality show competition!Can we stay here ... solo una notte, per favore ? I mean Me , mi chiamo Stella e he , he is our cameraman and ... and... that two huge child! - forgattam meg a szememet - Do you have a room for us ? Per favore!- próbáltam minden nyelven összetenni , hogy mit szeretnék , általában ez történik ha ideges vagy fáradt vagyok .

A mexikói nevetni kezdett , amikor a meg mindig egymással harcoló Alekoszra és Rékára mutattam . Majd azt mondta , hogy nincs sok helyük , de persze maradhatunk itt estére .

- Hé , nagyra nőtt gyerekek ! Van szállasunk éjszakára . Grazie mille  per me e Figurati per me  , amíg ti csak egymást gyilkoljátok! Legalább egy köszönömöt...

- Uhh ... Thank you so much!- mondta Réka amikor végre abbahagyták az egymással üvöltözést .

- Heló... Na szóval köszi, még minden , de az van hogy éhes vagyok ! Van zsíroskenyér ?- kérdezte meg Alekosz a Mexikó lakost.

Ázsia expressz Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon