ilk öpücük

86 17 17
                                    

Jisung marketi kapatmak için hazırlandığı sırada yine dışarı doğru baktı. Keko çocuk hala dışarıdaydı. Sabahki olaydan sonra Keko çocuk dışarıda bekleyip full onu izlemişti. Jisung sanırım gerçekten boku yedim diye düşündü. Her ne kadar gitmemesi için yalvarsa da " Kocam yok dışarıda beklememin ne anlamı var" diyip Felix de gitmişti.
 
Jisung küfrederek dükkanın dışına çıktı ve kapıyı kilitledi. Gözü Minho'dan tarafa kaydı. Tek başına onu bekliyordu.
Jisung kavgaya girmemek için Minho'nun durduğu yönün tersine doğru gitmeye başladı. Arkasından adım sesleri duyduğunda koşmaya başladı.

Jisung önde Minho arkada kovalamaca başladı. 10 dakika koştuklarında Jisung çıkmaz sokağa girdiğini fark etti ama iş işten geçmişti. Sesli bir şekilde küfrederek durdu.

" Hassiktirr"

Jisung arkasına döndüğünde Minho'nun da durduğunu ve ona doğru baktığını fark etti.

" Hayırdır niye kaçıon?"
Diyerek Jisung'a doğru ağır adımlarla yaklaştı.

Jisung'un aklından binlerce kurtuluş planı geçiyordu ve bu planları en aptalcasını yaparak Minho'nun bir anda dudağına yapıştı. Minho olduğu yerde donarak onu öpmeye devam eden çocuğa kitlendi. Jisung bir anda Minho'nun dudaklarından ayrılıp Minho'nun yanından koşarak geçip gitti. Minho 5 dakika boyunca hiç kıpırdamadan durdu, durdu, durdu.

Ve en sonunda düşünmeye başladı sadece instagramını isteyecekti. İşler nasıl bu hale gelmişti.

Minho'nun dudaklarından sadece 2 kelime döküldü.
" İlk öpücüğüm"

Evet Minho'nun ilk öpücüğüydü bu ve bundan sonra ilk öpücüğünün peşini bırakmaya hiç niyeti yoktu

Esenyurt | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin