lan saçımı bırak

62 11 2
                                    

Jisung eve kendini nasıl attığını bilmiyordu. Evin kapısını açmasıyla koltukta oturup cips yiyen Felix'i görmesi bir oldu. Felix ile göz göze gelince bir anda 'OROSPUUU' diyerek kendini Felix'in üzerine attı. Felix ne olduğunu anlayamadan Jisung  karşısındaki sarı saçlının saçlarını yolmaya başlamıştı bile.

"LAN SAÇIMI BIRAK!! YENİ YAPTIRDIM!! KAÇ PARA VERDİM HABERİN VAR MI?"

"BENİ DÜKKANDA TEK BIRAKTIN AMK! SAPIK PEŞİME TAKILDI"

Felix Jisung'un saçını bırakmayacağını anlayınca o da onun saçlarına yapıştı.

"AGGHH!!! BIRAKSANA LAN!"

" LAN ÖNCE SEN BIRAK!"

"BIRAKMAM"

"BEN DE BIRAKMAM"

Bağırışmaları duyup iki saattir kapıdan sakin sakin izleyen Seungmin en sonunda olaya el atmaya karar verdi.

" Siz ikiniz hiç büyümeyeceksiniz di mi?"

Jisung ve Felix birbirlerinin saçlarını tutarken Seungmin'e döndüler ve ikisi aynı anda

" BÜYÜMİCEZ NE VAR"

" Aslında sizi ayırmayacaktım. Öldürün birbirinizi umrumda olmazdı ama başımı şişirdiniz. Hem Jeongin uyuyor. Sessiz olun."

Bu sözleri söylerken Felix ve Jisung'un arasına girerek birbirlerinin saçlarını bırakmalarını sağladı.

Felix hemen aynadan kendine bakmaya gitti ve evde bir anda kıyamet koparmaya başladı.

" KESİN KEL KALICAM! JİSUNG KUAFÖRE GİTMRM LAZIM YİNE PARASINI VER!"

"AMCIK NAH VERİRİM. GÖTÜN YİYORSA GEL AL"

Jisung bir yandan Felix'e laf yetiştiriyor. Bir yandan montunu çıkartıp koltuğa yayılıyordu. Felix tam Jisung'un yanına gelip kavga çıkartacağı sırada açılan kapı sesiyle herkes odanın girişine odaklandı. Jeongin odasından çıkmış, 'noluo amk' bakışlarıyla salona bakıyordu ve gördüğü manzara kahkaha atmasını sağladı. Jisung ve Felix saçları başları bağılmış bir şekilde Seungmin de 'kurtar beni bitsin bu azap' bakışlarıyla ona bakıyorlardı.

" Noldu la burda?"

" Bu ikisi nedendir bilinmez saç baş girdiler   birbirlerine"

" Valla ben de bilmiom sebebini. Jisung orospusu kapıdan girer girmez üzerime saldırdı. Karşılık verdim"

"Jisung hyung noluyor?"

Herkes meraklı bir şekilde Jisung'a bakıyordu. Jisung derin bir nefes aldı.

" Oturun bir anlatıyım ama güleni bıçaklarım"

Herkes hemen oturup heyecanlı bir şekilde ona bakıyordu.

" Bakın şimdi sabah dükkana dört tane keko gelmişti ya. Hani kavga etmişlerdi ben de küfür etmiştim bunlara."

" Evet anlatmıştın sabah Jisung hatırlıyoruz"

" Sus lafımı bölme Seungmin. İşte ben bunlardan birine akşam bekle beni seni dövücem demiştim. Amk gerçekten beklemiş. Felix'e yalvardım gitme diye kuaföre gitmem lazım diyip bıraktı beni orospu."

" Ama aşko napıyım gitmm lazımdı. Dibim gelmişti."

" Felix sus sikmiyim belanı. Gittin diye neler geldi başıma"

" Neyse işte ben çıkışta işleri bilerek yavaş yavaş yaptım ki belki gider diye ama gitmedi. Ben de gitmediği görünce onun ters yönüne doğru yürümeye başladım. Bir baktım peşimden geliyor. Neyse bir süre sonra koşmaya başladım. Baktım bu da koşuyor. Sonra koşarken hiç yola bakmamıştım. Çıkmaz sokağa girmişim yanlışlıkla. Sonra bu beni burda kıstırdı. Ben de bişey yapıp kaçtım."

Seungmin tek kaşı kalkmış bir şekilde Jisung'a bakıyordu. Jisung hemen gözlerini kaçırdı. Arkadaşlarının meraklı bakışları altında eziliyordu adeta.

" Ne yaptın Jisung?"

" Yaptım işte birşey Seungmin boşver. Sonuç olarak sağ salim eve geldim"

" Sana ne yaptın dedim Jisung"

" Niye böyle üstüme geliyorsun ki Seungmin. Calm down biraz"

Jidung çaresiz gözlerle Felix ve Jeongin'e baktı ama onlardan yardım alamayacağını fark etmesi uzun sürmedi. Onlar yardım etmekten daha çok Seungmin gibi merak ettikleri için ters ters bakıyorlardı.

Jisung yavaşça montunu eline aldı.

" ONU ÖPTÜM" 

Dedi ve koşarak odasına kaçıp kapıyı kilitledi.

Seungmin, Felix ve Jeongin şok içerisinde birbirlerine bakıyorlardı. Ne diyeceklerini bilemediler.

Bu sırada Jisung yatağında ilk öpücüğünü düşünüyordu

Ve evet
Onun da ilk öpücüğüydü.
Böylelikle farkında olmadan birbirlerinin ilk öpücüklerine sahip olmuşlardı.

Ve unutmayın ki
İlkler unutulmazdı

Esenyurt | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin