'NE GÜZEL DÜNYA YA ALLAH'IM YARRABİM' diyerek sinir krizi geçirecek tim neredeyse. Sonra bilinmiyen bir numara beni arıyordu.Açıp
'alo,siz kimsiniz?'ben doktor Nisa Balcı babanız kalp krizi geçiriyor numaranızı doktor Can'dan aldım. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Babanızı şimdi ameliyata alacağız. Acilen gelmeniz gerekiyor... Hastanesi İZMİR telefonu kapattım. Koşarak fokmanto da duran montumu aldım. Koşarak dışarı çıktım. Ayağım taşa takıldı ve yere düştüm hay ananı s... diye küfür ettim. Ayağa kalkıp taksi çağırdım taksi 23 dakikada geldi. Yol 38 dakika sürdü sonra hastaneye doğru koştum.
Hasan Aktaş nerede acaba diye aceleyle sordum.
Yoğun bakım da diyince nasıl koştuğumu bilemedim.
Yoğun bakımın kapısında kumral ve çok güzel bir kız vardı.
'Merhaba ben doktor Nisa sizde Zeynep hanım olmasınız.'
'Evet tanıştığımıza memnun oldum'
'baba mın durumu nasıl peki'
ufak bir sorun çıktı ama halloldu.' Dedi
'çok teşekkür ederim.
' teşekküre gerek yok ben görevimi yapttım'
'peki kaç yaşındaydın'
22' aaaa
bende 22 yaşındayım
aa ne güzel.
'ambulans gelmiş gitmem lazım görüşürüz.' Diyerek güldü bende babanın yoğun bakım camının önünde durdum.
O adamın yüzüne bakınca bize yaptıkları teker teker gözümün önünde canlandı o an gözüm kararıp kulağım çınlamaya başladı. Ne olduğunu bilmiyordum en son duyduğum şey kulak çınlamasıydı kalktığımda bir hastane odasında yatıyordum kolumda bir serum vardı serumu koparmak için elimi koluma yaklaştırdım.
"Napıyorsun daha serumumun bitmedi.' dedi Nisa.
30 DAKİKA SONRA' hemşire,serumu Çıkartırmısın?'
'tabi hemen' diyip çıkarttı.
' sağol'
'rica ederim.'
Kalkmaya çalıştım o an hiç beklemediğim biri geldi. Doruk oradaydı. Hastanede' Doruk?'
'özür dilerim herşey için seni bu hale ben getirdim. Affet beni.'
'özür'e gerek yok' dedim ayağa kalkmaya çalışarak.
'Dur yardım edeyim, diyerek kolumdan tutup kaldırdı.'
teşekkür ederim.'
' gel böyle '
' gerek yok'
'yapma ama böyle.'
' ne yapmayım söyler misin?'
' böyle davranma bana.'
' nasıl davranıyor muşum sana ?' işte böyle sinirli davranma!' 'napayım peki ben söyler misin?'
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARMADUMAN BİR KIZ
Short StoryNe olduğunu anlamadığım bir boşluktayım. Ama iyiki bu boşluktayım çünkü herkesin gerçek yüzünü görebiliyorum. (2023)