VE FLAŞ AÇILDI anında gözlerimi kapattım ışık yüzüme doğru tutulduğunu hissettim . Sonra birinin yanıma yaklaştığını hissettim. Kalbim delice atıyordu. Ve kim olduğunu bilmediğim kişi başımda beklediğini anladım ve konuşmaya başladı '
"sen nekadar tatlı uyuyorsun' dedi bu sesi iyi biliyor dum bu ses Doruk'un sesiydi.
YANİ AŞIK OLDUĞUM ADAM bir dakika yoksa ben Aşık mı olmuştum.
Tekrardan birine aşık mı olmuştum. Belkide hayatım'ın erkeğini bulmuşumdur ha diye söyledi içsesim. Sonra konuşmaya devam etti
'tam sana aşık olduğum zaman çekip gitmek beni çok üzecek ' dedi
"ne?!" diye bağırdım kalkarak sonra Işığı açtım. Doruk'un yüzüne baktım endişeliydi ve korkuyordu
'ne yani sen beni bırakıp gidecek miydin? yani bana söylediğin sözler hepsi yalan mıydı' diye bağırdım.
' başka ne yapabilirdim benim aşık olduğum kız beni sevmediği için hayatıma mutlu mesut devam mı edecektim.' Diye oda bana bağırarak karşılık verdi
sana 2 gün süre vereceğim beni sevip sevmediğini karar ver!' Diye bağırdı ben tam olayı bile anlamamıştım.
O sırada odamdan çıkıp kapıyı sertçe çarptı. Kapı çarpmasıyla irkildim.
Sonra kendimi yere attım sonra hıçkırarak ağlamaya başladım. Benim başıma neden hep böyle şeyler geliyor yaa diye kendi kendime bağırdım. Ben şimdi ne yapmalıyım yaaa hayatım DARMADUMAN olmuştu. Sadece tek şey biliyordum doğru kararı vermem gerektiğini. Saatlerce dakikalarca saniyelerce düşündüm durdum doğru düzgün uyuyamamıştım güneş doğuyordu. Ve ben sadece 5 dakkika uyuyabilmiştim.
1 GÜN SONRA.
O vakit gelmişti Sadece Doruk'u beklemem gerekiyor du.ama ben heyecanlanıp durduğum için çok sitresliydim daha gelmesine 2:30 saat vardı. Kahvaltımı yapıp ılık bir duş aldım telefonu elime aldım 10'a 45 geçiyor du gelmesine daha 15 dakika var14 dakika sonra offfff dahaaa 1 dakika varrrr zamannn geçmiyor yaaaa diye evde çıldırırken zaman grlmişti tam anında zil çaldı heyecandan elim ayağım birbirinde dolanmış tı saçımı başımı düzelttim kapıyı açtım.
karşımdaki kurye beni hayal kırıklığına uğrattı. Kurye
'Zeynep hanım bu size gelmiş şurayı imzalarmısnız ?'diye sordu bende iç çekerek imzaladım sonra bir zarf verdi elime sonra acaba kimden geldi diye heyecandan hızlıca açtım.
Sonra Doruk Akay dan Zeynep Karataşa mektup yazıyordu ikinci kez hayal kırıklığına uğramıştım.sonra okumaya başladım
'Zeynep çok özür dilerim ama çok önemli bir işim çıktı sonra ben senin yanına gelip cevabını alacağım kusura bakma olur mu?♡ 'hah bi 2 gün süren var. Seç kararını ver diyor bi de gelmiyor ha birde kalp koyuyor ha ne güzel dünya a#k' diye bağırdım. 'hahahaha diye güldüm ama sinirden duygu diye bir şey kalmamıştı artık bende bana oluyor bu zalim dünyada hep ne olursa olsun sadece ben ben ya bu nasıl bir dünya anasını satayım diye bağırdım.
Devamı gelsin mi
Not: o kadar emek veriyorrum lütfen beğenin emeklerim fark edilmiyor lütfen 🥺😣☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARMADUMAN BİR KIZ
Krótkie OpowiadaniaNe olduğunu anlamadığım bir boşluktayım. Ama iyiki bu boşluktayım çünkü herkesin gerçek yüzünü görebiliyorum. (2023)