Bazen ilk Cadılar Bayramı partisi son Cadılar Bayramı partisi olabilir.
Liyan içecekleri masaya dizdikten sonra parti evine göz gezdirdi. Bugün için her şey çok iyi değil mükemmel olmalıydı. Bu onun kendi vereceği ilk cadılar bayramı partisiydi. Bu partinin çılgın olacağını biliyordu. Bunu için her şey tıkırında ilerlemeliydi. Bugün birazdan parti için evine gelen arkadaşlarıyla birlikte film izleyecekler, bol bol şaka yapacaklar, şeker yiyecekler, dans edecekler ve tıka basa doyacaklardı.
Liyan neredeyse tüm yıl bu günü beklemişti. Daha öncede cadılar Bayramı partisi vermişlerdi. Fakat ailesi ile birlikte. Hatta daha doğrusu partiyi annesi ile babası vermişti. Ama bu cadılar Bayramı partisini Liyan verecekti.
Liyan in annesi ve babası bugün Liyan’ın dedesinde kalacaklardı. Onlarda partiyi orda vereceklerdi.
Liyan bir kez daha parti evine göz gezdirdi. Eksik bir şey var mı diye kontrol etti. Evin her yerinde mumlar balkabakları , sahte kan, ışıklandırmalar, ürkütücü cadı, yarasa, örümcek ve iskelet figürleri vardı. Bu haliyle ev ürkütücü ve bir yandan da harika görünüyordu.
Ardından liyan kapının yanındaki şekerlerle süslenmiş aynanın önüne geçti. Kendine şöyle bir baktı. Üstünde iskelet kostümü, ellerinde yine aynı takımda eldivenler vardı. Saçını salik bırakmış aralarına yarasa ve örümcek şeklinde tokalar tutturmuştu, yüzünde ise hafif bir siyah-beyaz temalı makyaj vardı.
Yaklaşık 10 dakika sonra kapı ürkütücü bir hayalet sesi ile çaldı. Liyan kapı ziline kadar her şeyi düşünmüştü. Bu zil gerçekten ürkütücüydü.
Liyan hızlıca kapıyı açtı. Karşısında duran 3 arkadaşı tanınmaz haldeydi. Biri katil palyaço, biri cadı, diğeri ise balkabağı kostümü giymişti.
Katil palyaço kostümü giyen Alex bu haliyle korkutucu görünüyordu. Kıyafetinin bazı yerlerinde yer yer sahte kan lekeleri vardı. Ayrıca yüzünü Katil palyaço gibi boyamıştı. Elinde ise sahte olduğu çok belli olan şaka bıçağı vardı.
Cadı kostümü giyen Lara da ürkütücüydu. Elinde büyük bir cadı süpürgesi tutuyordu. Başında ise büyük, siyah, görkemli kötü bir cadıya yakışır bir şapka vardı Siyah kostümü ise yere kadar uzanıyordu. Tırnaklarına sahte, uzun, siyah cadı tırnakları takmıştı. Yüzüne ise siyah temalı bir makyaj yapmıştı.
Eric ise komik bir turuncu balkabağı kostümü giymişti. Başında da balkabağı şeklinde bir şapka vardı. Yüzünde de balkabağı resmi çizilmişti. Bu haliyle uyumlu görünüyordu.
Ayrıca hepsinin ellerinde kendi temalarına uygun bir sepet vardı. Sepetlerin içi şeker ile doluydu.
Liyan arkadaşlarını gülümseyerek süzdü.
“Vayy be!” dedi etkilendiğini belli eder bir sesle.
“Harika görünüyorsunuz. ” dedi ardından.
Lara söze atıldı.
“Sende müthiş görünüyorsun.” Dedi ve ardından içeri girdi. Arkadasindan Alex ve Eric’de ilerledi. Lara kapıyı kapattı ve arkadaşlarına odaklandı.
Liyan’ınn yaptığı müthiş süslemeler ve parti ortamı Alex’i cezbetmişti.
“Liyan burası mükemmel. Çok güzel olmuş.”
“Cidden . Liyan bayağı bir uğraşmış” diye ekledi Eric.
Liyan gülümsedi. Arkadaşlarının beğenmesine sevinmişti. Sonuçta burası için bayağı uğraşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CADILAR BAYRAMI PİZZACISI
Misteri / Thrillerİlk Cadılar Bayramı partisinin çılgın olacağını biliyordu. Mumlar, balkabakları ve sahte kan. Ancak pizzacının gelmesiyle işler değişmeye başlıyor. Kapı gıcırdama sesi ile açılıyor ama karşı tarafta büyük bir boşluk... Ortalığı zifiri karanlık ve gi...