1.bölüm:
Hırsız ve Yakuza
'ona göz ucuyla baktığımda, elinde bir silah ile adamın cüzdanını alıyordu.. Şok olmuştum. Hemen telefonumu çıkarıp tam polisi ararken arkamda bir el hissettim'
-----------------------------------------------------------"Of Gece. Madem puanın yüksekti o zaman neden garson oldun?!" dedi Alara. Eh, o da akraba baskısı görüp en kötü mesleği secseydi beni anlardı.
"Kapa çeneni. Oldum işte ya,maaş kazanıyorum en azından." Diye seslendim ona masaları silerken. Of ya,harbiden niye masaları bu kadar kirletiyorlar hadi tamam herşeyi anladım belki insanlık hali ama o zaman neden üstlerine hiçbirşey dökülmüyor?
Saçma düşüncelerimden ayrılıp, günlük kıyafetlerimi üstüme geçirdikten sonra kafede yürümeye başladım. Kasaya geldikten sonra Alaraya gülümsedim ve el sallayıp çıktım. Bu,onu gıcık ediyordu çünkü kafede sadece biz çalışıyorduk ve ilk çıkan bendim,tek kalınca sıkılıyordu.
Gecenin ıssız karanlığında yürürken,bir adam çığlık atıyordu. Ne olmuştu ki? Yani korkacak ne oldu.. normalde kadın çığlığı olurdu çünkü mahallede deli bir kadın vardı da,bu adam bizim mahalledenmis gibide durmuyor. Ah şeydir belki,bizim velet Ertuğrul'un amcası dayısı falan. Bize hep bahsederdi ama nasip değilmiş.
Bu düşünceme inanıp onla tanışmaya gidiyorum. Evet, n'olmuş? en fazla ne olabilir ki? (sence☠️)
sessizce yürümeye başladım. Çığlık sesleri yaklaşıyordu. Artık önümde sadece bir duvar vardı. Bu güzel çünkü Ertuğrul'un evine yakın. Büyük ihtimalle eve girerken hamam böceği falan gördü. Duvarı da aşıp baktığımda şok olmuştum.. Bir adam vardı,o adam da yerdeydi.
Adamın kafası kanıyordu,bilinci açıktı ama.
Diğer adam ise gülümsüyordu.
ona göz ucuyla baktığımda, elinde bir silah ile adamın cüzdanını alıyordu.. Şok olmuştum. Hemen telefonumu çıkarıp tam polisi ararken arkamda bir el hissettim
karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYIN HIRSIZI
Teen Fictionkafede çalışan kızın ve hem Yakuza (mafya) olan,hem de hırsız olan bir adamın ilginç hikayesi ve onların aşkları hakkındaki yazılan ilk kitap.