තිර රෙදි අතරින් වැටුණු හද එලිය අඩ අදුරේ තිබුණු කාමරයට එලිය අරන් එනකොට අඬකාරය පිරිලා තිබුණු කාමරේ පුරාවටම දැන් පැය ගානක් තිස්සෙ ඉදන් ඇහෙන්න තිබුනේ වේදනාව බර වගේම වින්දනය පිරුණු කෙදිරි වුණා..
කළු පාට ඇද ඇතිරිලි උඩ උස් පහත් වෙන දේහදාරි සිරුර යට අඩමින් ඉන්න පිරිමි ලමයාගේ පුංචි අත් ඒ දේහ දාරි පිට පුරාම තමන්ගේ වේදනාවේ රාට මාවරද්දී ඔහුගේ උඩ ඉන්න දේහදාරි සිරුරේ අයිතිකාරයා තමන්ගේ වේගය වැඩි කරනගමන් තමන්ගේ යට ඉන්න පුංචි ශරීරය තුල උස් පහත් වෙන්න ගත්තේ ඔහුට යට වුණු පිරිමි ලමයාගේ ඇස් වලින් පිට පැනපු කදුළු බින්දු එකක්ම ඔහු අඩන්න පටන් ගද්දියි..
"ම්ම්හ්.. අනේ-හ් දැන් ඇ-ඇති.."
"ම්ම්හ්..ප්රින්සස්.."
වේදනාබර කෙදිරි, විලාප අතරින් ඇහුනු හිනී කටහඩ තව දුරටත් ඇඩිමක් විදියට පිට වෙනකොට ඔහුගේ උඩ ඉදපු පිරිමියාගේ කටින් තනිකරම පිට වුනේ වින්දනාත්මක කෙදිරි පමණක් වුණා..
"ග්ර්ර්ර්.. අහ්ම්.. ආ!!"
"අහ්හ්හ්හ්.."
තවත් විනාඩි කිහිපයකට පස්සේ කාමරේ තුලින් ඇහුනු ගැබුරු ගෙරවිල්ල එක්ක පුංචි පිරිමි ලමයා උඩ ඉදපු දේහදාරි සිරුරේ අයිතිකාරයා තමන්ගේ හැගීම් පැය කිහිපයක් පුරා තමන්ට යට වෙච්ච පුංචි පිරිමී ලමයා තුලම නිදහස් කරේ ඇද ඇතිරිලි මිරකමින් උඩට ඉස්සුනු පිරිමි ලමයාගේ කටිනුත් ලොකු කෙදිරියක් පිට වෙනකොටයි..
"රිදුනා ද ම්ම්?"
පිරිමි ඇග මතින් ඉවත් වෙන ගමන් ඔහු ඇහුවේ විදපු වින්දනයට එහා ගිය වේදනාවට සාක්ෂි වුණු තවමත් තෙත කම්මුල් වලින්ම හිනා වෙන ගමන් පුංචි පිරිමි ලමයා නැ කියන්න වගේ ඔලුව දෙපසට වැනුවා..
"පිස්සු කොලම.. වොෂ් දාලා ඉක්මනට නිදාගමු අපි හරිද.."
සම්පුර්ණ නිරුවතින් ඉදපු ඔහු එහෙම කියන ගමන් ඇදෙන් නැගිට්ටේ තවමත් ඩවුට් එක අස්සේ ගුලි වෙලා ඉදපු පිරිමි lmayaaවත් තමන්ගේ පිරුණු අත් ගොබ අතර ගන්න ගමන්..
විනාඩි 20ක් විතර ගෙවිලා ගියාට පස්සේ bathroom එකේ දොර අරින ගමන් එලියට ආපු පිරිමියා තමන්ගේ අත් උඩ ඉදපු පිරිමි ලමයාව ඇදෙන් තියන තියලා ක්ලෝසෙට් එකෙන් ඇදුමක් අරන් ආවේ ආයෙම ඇවිල්ල අරන් ආපු ඇදුම පිරිමි ලමයට ඇන්දුවා..
YOU ARE READING
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝘽𝙖𝙗𝙮 | νк |ᵒⁿᵍᵒⁱⁿᵍ
Fanfiction"ඔයා නැති දවසකත් මම හුස්ම ගනීවි.. එත් මට මාවත් මතක නැති වෙයි.." - Jeon's baby - Top - Jungkook Bottom - Taehyung Taekook Boy Love Male pregnancy 𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 ♡ Started - 2023.11.26 End - ??