Лілі

117 5 2
                                    

Все майже рік я знаходжуся у пеклі.Кожного дня мене "виховують" після чого залишаються синці на всьому тілі...
Я потрапила в цей будинок завдяки своєму батьку,котрий програв в покер гроші яких не мав людині котру ненавидять,адже Люк наркоторговець.
В перший день коли він приїхав по мене я намагалася втікти,за що була згвалтована.Більше спроб я не робила .

Мене декілька місяців тримали у підвалі,але коли почалися холодні ночі ,мене витягнули звідти і тепер я знаходжуся в бібліотеці

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Мене декілька місяців тримали у підвалі,але коли почалися холодні ночі ,мене витягнули звідти і тепер я знаходжуся в бібліотеці .Я хоч маю біля себе книги,це радує...Поки я сиділа за однією з поличок і читала нову книгу,я почула що голос диявола стає голоснішим.Це означає що він наближається до мене.
Двері з грохотом відчиняються і я чую цей нестерпний голос :

-Лілі,виходь...Я повинен виховувати свою тваринку.
Його слова ясно дали мені зрозуміти чого очікувати.
Я помалу піднялася з підлоги ,адже ліжка чи стільчика я не мала,спала я тут просто на ковдрі і накриваючись пледом.Одягу у мене теж було не багато.Біла нічна сорочка,теплі носки та чорне худі,яке більше за мене в декілька разів і доходить мені до колін.
Тихо підійшовши до нього я сказала:
-Я тут...
Моя голова відлетіла в сторону,адже після моїх слів я відразу отримала ляпас по обличчі

-я не дозволяв тобі говорити
Ще один ляпас від якого я втратила рівновагу і впала
-Лілі,завтра вже рік як ти в мене,і я зрозумів що ти мені набридла,мені надоїло що ти живеш в моєму домі та їси мої продукти

Я не втрималася і сказала

-Ти годуєш мене раз у день

Кулаком він вдарив мене в живіт,від чого я втратила змогу вдихнути

-Крихітко,я не хочу слухати твій огидний голос.

Він встав на ноги та почав бити мене ними у живіт.Я згорнулася в позу ембріона та чекала коли це все закінчиться.
Я чую як двері знову відкриваються і залітає в приміщення права рука диявола

-У нас проблеми,Кінг тут.:Закричав він і диявол зупинився

-Сам?

-Ні,там людей з вісім

-Прокляття,іди забери документи і гроші я тут закінчу.

Далі я чую як він щось дістає,піднявши очі я бачу ніж.От і все...Моє життя закінчилося.
Він бере мене за волосся та підіймає на ноги

-Було весело з тобою крихітко,але думаю тобі час померти

Далі я відчуваю сильний гострий біль з правого боку живота,а на губах диявола посмішка...Чорт
Він відпускає мене,коли чує звуки стрілянини.Я стараюся швидко відповзти за полички з книгами ,адже там темно і ніхто мене не побачить.Біль страшенна,і від неї я швидко втрачаю сили.Тому спираюся об стіну та стараюся вирівняти дихання щоб мене не було чути.

Знову вистріли,я чую як Люк свариться та за двері не виходить,аж раптом вони з грохотом відкривається після чого я чую голос:

-Люк...Ти дійсно хотів продавати наркотики в Італії і думав що я про це не взнаю?
Голос грубий,та дуже жорстокий

-Кінг,послухай.Давай домовимося.Хочеш я тобі буду давати 50% від виручки?

-Я схожий на наркоторговця,га ,Люк?

-Ні ,друже ,ти що...

-Замовкни,ми не друзі.Я попереджав що якщо в Італії почую про наркотики які ти продаєш то вб'ю тебе.Памятаєш?

-ттттак

-От і добре,я завжди дотримую свого слова.

Далі я чую вистріл,і щось з грохотом падає на землю.

-Бос,тепер що?

-Збираємося додому,я з цим покінчив.

Тиша настає доволі швидко,адже всі хто був в бібліотеці вийшли і закрили за собою двері.Почекавши кілька хвилин і не почувши ніяких звуків в коридорі я вирішила що час забиратися з цього місця.
Взявши своє худі яке було на одній поличці з книгами я швидко одягнула його,та притиснула руку до живота.Крох швидко почала просочуватися через матеріал,та я надіялася що протримаюся ще кілька хвилин.

Підійшовши ближче до дверей,я оглянула тіло Люка і була рада бачити діру в його голові,він це заслужив.Далі тихо підійшла до дверей,та почала помалу їх відкривати,коли вийшла я застигла.
За кілька кроків переді мною стояло кілька людей якій щось обговорювали.
Мене побачив один і заговорив

-Бос,у нас здається проблема
Далі він показав рукою в мою сторону людині яка стояла спиною до мене.
Цей чоловік був на зріст біля двох метрів ,зі спини здалося що він має гарні мускули адже був в костюмі який зшитий просто ідеально і сидів на ньому як друга шкіра.Коли він почав повертатися я швидко оглянулася по сторонах і побачила двері які ведуть на сходи.Я знаю що ми на третьому поверсі і розумію що ліфт не варіант тому що вони зловлять мене швидше ніж відкриються його двері.Тому не дочекавшись коли до мене повернеться "Бос" я швидко рванула до дверей.




Зруйнована душаWhere stories live. Discover now