Адріан

63 3 0
                                    

Лілі забігла в будинок неначе за нею хтось женеться.Я повільно пройшов в вітальню де вже на мене чекала Рита,на обличчі в неї була вбивча емоція:

-ЩО?
Гаркнув я

-Адріан,чому ти так з тим дитям поводишся?

-Ти про що?

-вона твій в'язень?

-Ні,з чого ти взягалі це взяла?

-Ти посадив її у клітку.Як можна запитати в дівчини яка має почуття до тебе "ти нагулялялася?",Адріан ,вона ж не тварина,напевно їй здалося що вона знову з тим дияволом,якого боїться.Ти знаєш що він з нею робив?

-Ні
Я розумів про що вона говорит .Моя поведінка з Лілі не дуже гарна.Та інакше я не міг,як тільки я її побачив відразу закохався .Та я не повинен це показувати,адже в моїх кругах це означає слабкість,цього допустити не можна.

-Він казав що вона його тваринка і її треба виховувати,а ще в перший день як вона до нього потрапила він забрав її цнотливість так що у дівчини була кровотеча.В той вечір він гвалтував її,а потім його люди.Вона втратила свідомість та вони не зупинялися .Він викликав для неї лікаря лише через день ,коли вона перестала реагувати на будь які крики .Ось що з нею було.

Вона розвернулася до мене спиною і покинула вітальню

Лілі гвалтувати,я знав про це,та не думав що все було аж так...

З мої роздумів мене відволік Рік

-Бос?!

-Так

-Наш груз знову перехопили,ми втратили фургон та водія

-прокляття

Ми піднялися до мене в кабінет та дивилися по камерах де саме це все сталося.
Коли я нічого не вияснив то вирішив поїхати на фірму і все виясняти.Вийшовши з кабінету я наткнувся на Лілі,вона якраз виходила з кімнати:

-Мене не буде вдома декілька днів,якщо тобі щось потрібно то можеш подзвонити.

Я повернувся до неї спиною як почув голос

-А я можу ще раз прогуляти?

Я повернувся до неї  і вона продовжила говорити з опущеною головою

-Я знаю що не варто про це просити,але мені дуже хочеться погуляти.Можна хоча б декілька хвилин побути на вулиці?Я нікуди не піду,просто постою біля дверей.Будь ласка!

Зруйнована душаWhere stories live. Discover now