6. Bölüm

320 20 3
                                    

Çünkü motorlar yerinde yoktu...

...

"Sarp motorlar nerde?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sarp motorlar nerde?"

Sarp gergince etrafa bakındı. Derin bir küfür etti içinden.

"Herhalde motorlar gitmiş..."

"Hadi ya?!" Diye bağırdı kız. "Söyleyelim de sana Nobel falan versinler?!" Gözleri dolmuştu.

"Kızım benim suçum mu, ne bağırıyorsun?" dedi sakince.

"Afedersin."

İçten içe kızgındı, çünkü Sarp istediği zaman tak diye yeni bir tane alabilirdi ama Doğa'nın buna gücü yoktu. O motor için canını bile ortaya koymuştu. Ama bunu söyleyip de ağlamak istememişti. Ya da elalemin oğlunun yanında fakir edebiyatı yapmak.

"Sarp ne yapıcağız?" Doğa kaldırıma çöktü. İstemeden gözleri dolmuştu. Sarp kızın düşüncelerini anlamıştı. Yanına oturdu, biraz da şu buzları eritmek istemişti.

"Merak etme, bulucağım motorunu."
Doğa bunu yapabileceğinden pek de emin değildi ama Sarp'ın bunu söylemesi hoşuna gitmişti. Oğlan kızın gözlerinin içine baktı. Doğa ise çaresizce kafasını Sarp'ın omzuna koydu.

"Hay sikeyim ya..." Sarp düşünceli düşünceli tabiri caizse tıslamıştı.

"Çok küfür eden birine benziyorsun." dedi kız kafasını kaldırmayarak. Sarp hafifçe başını kıza çevirdi.

"Harbi mi?"

Kız onay vererek mırıldandı. "Yani iki lafından üçü küfür olan insanlardan nefret ediyorum, sen de onlardan çıkma lütfen." dedi kız sinirle dalga geçer gibi. Sarp ise biraz düşündü ve sırıtarak konuştu. "Benim onlardan çıkıp çıkmamam senin için niye bu kadar önemli?"

Kız ilk önce duraklasa da toparlandı ve "Hayır yani, 'yaradanı sev yarafandan ötürü' diye seni de az buçuk sayarım, o saymayı sıfıra indirme diye şey ettim." Sarp güldü.

Sanırım şu küfür işini azaltması gerekiyordu.

Sarp bunları düşünürken Doğa derin bir 'of' çekti.

Ne yapacaktı şimdi? O motor onun her şeyiydi. Bir daha alamazdı o motoru-

Ve birden motor sesi geldi.

Doğa ve Sarp kulaklarını kaldırmış köpek gibi birden birbirlerine baktılar. Hemen ayaklandılar ve sesin geldiği yere doğru koştular.

İki binanın arasından geliyordu sesler. İçeri baktıklarında motorlarını gördüler ama büyük bir sorun vardı, motorlarının başında hiç de iyi niyetli gözükmeyen beş kişi vardı.

"Konuşmaya çalışsak?" dedi Doğa.

"Sonra da kutu kutu pense oynarız demi? Hasbinallah..." Doğa göz devirdi.

Yᴀᴋᴀʟᴀʀꜱᴀɴ Sᴇɴɪɴɪᴍ Bᴇʙᴇɢ̆ɪᴍ - 𝙎𝘼𝙍𝙋 𝙔𝙄𝙇𝙈𝘼𝙕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin