9. Bölüm

368 25 13
                                    

Biraz geç oldu ama geç olsun güç olmasın demi?

öyle demi?

:3

Ya kizceler yorumlarinizi okuyorum ve koskocaman öpüyorum!!!!!💖💖💖

Ben bu kitaba 'ben bırakıyom amk, adam olana çok bile' diye bölüm atmadan bırakmam.

Bol bol yorum atın!! öyle hemen yazasım geliyo >:3

.
.
.

Oğulcanla şakasına da olsa flörtleşmesine sinirlenmişti. Sadece ona göstermeliydi bu cilveli nazlı hallerini.

                               ...

"Ve unutmayın ki yazarların isimleri çok önemli arkadaşlar, notlarınızı alın-" Hoca bunları söylerken zil çalmıştı. "İyi dersler." diyerek çıkınca Doğa da ayaklandı. Sarp tek kaşını kaldırarak sordu.

"Nereye?"

"Bilmem."

"Tamam." Sarp tekrardan sıraya kafasını kotduğunda Doğa ofladı. Salaktı bu çocuk.

"Kantine gidi'cem ama yerini bilmiyorum ya hani." Doğa bunu 'Sarp beni gezdirseneeee, hem belki merdivenlerde ayağım kaydı niyetine kucağına falan düşerimmmm' anlamında sormuştu ama bir anda koluna giren kızın söyledikleriyle tüm hayalleri suya 'comburlop' diye düşmüştü.

"Gel ben sana okulu gezdireyim, hem tanışmış oluruz." bunu söyleyen Yasmindi.

Kızın da bir görümceliği tuttu ayol.

Doğa, daha tam bir gün bile geçirmedikleri Sarp'ı kocası olarak belleyişine ve kardeşini de çoktan 'yılan görümce' kılıfını yapıştırışına güldü.

"Neye gülüyo'sun kız?" dedi Yasmin, Doğa'yı çekiştirirken. Doğa elini 'boşver' anlamında salladı. İkili merdivenlerden inerken Yasmin konuştu.

"Eee, Doğa Varlı? Kimsin sen?" Doğa ilk önce 'adımı nerden biliyor lan, sapık mı ki?' diye düşünse de sınıf defteri aklına gelmişti.

"Ben Doğa, soyadım Varlı. En sevdiğim renk pembe, burcum akrep. Yarışmanıza Bursa'dan katılıyorum." Doğa bunları söyleyince Yasmin ilk güldü, sonra da konuşmaya devam etti. "Bursalısın yani, motor yarışları ne alaka peki?" İkili sohbeti sürdürürken kantine gelmişlerdi. Yasmin kahve, Doğa ise vişne suyu alıp masaya oturdular.

"Aynen öyle. Motor yarışlarına gelecek olursak, ortaokuldan beri motor sürerim ben, Bursada da küçük yarışlar oluyordu, mahallede falan. Tabii yetmezdi bana, gözüm yükseklerdeydi benim. Sonra bi' abi aracılığıyla buradaki yarışları öğrendim, iki yıl boyunca buraya git gel yaptım hep, yarışlar için."

Yasmin 'vay be' dercesine dudaklarını aşağıya doğru kıvırdı. "İnsanın böyle bir tutkusu olması ne güzel ya,  ben de çok isterdim motor sürmeyi."

"Bi ara buluşalım, öğretirim ben sana ayol!"

"Yok be ben nasıl süreyim? Koskocaman şey." dedi kız gözlerini açarak.

"Yok be kızım, gazı ver gidiyor zaten!" Doğa bu dediğine içinden güldü ama çaktırmadı.

"Harbi mi? O kadar kolay mı?"

"Ayol Doğa'ya güven, bak bu kız nasıl uçurucak seni!" Doğa boştan yere başına iş aldığını hissediyordu ama 'hadi hayırlısı' diyerek geçiştirdi. İkisi de gülerken kantine gelen kişilerle gülümsemeleri yavaş yavaş soldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yᴀᴋᴀʟᴀʀꜱᴀɴ Sᴇɴɪɴɪᴍ Bᴇʙᴇɢ̆ɪᴍ - 𝙎𝘼𝙍𝙋 𝙔𝙄𝙇𝙈𝘼𝙕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin