Sahilde biraz kafa dinledikten sonra Kıvılcım'ın evine gelirler. Akşam yemek olacağı için Ömer evine geçmemiştir Metehan da buraya gelecektir.
S: Noldu, doktor ne dedi?
Kıvılcım Ömer'e bakar.
Ömer, ne kadar canını açıtacak olsa da bir çırpıda söylemek ister.
Ö: beynimde baloncuk varmış.
Sönmez üzülmüştür ne diyeceğini bilemez. Ömer'e sarılır.
Ömerle Kıvılcım koltuğa oturur. Kıvılcım, Ömer'in koluna sarılır.
Ö: ilaç falan verdi işte doktor ameliyat şansı da varmış ama riskli diyor. Haftaya tekrar gideceğim görüşeceğiz.
S: geçmiş olsun oğlum. Biz yanındayız
Annesinin Ömer'e böyle davranması Kıvılcım'ın çok hoşuna gidiyordur. İlk başlarda Ömer'i istemese de şu an anne oğul gibilerdir.
Ö: Sağ olun Sönmez Hanım
S: Anne de
Kıvılcım şaşırır. Sönmez'e bakar
S: Ne bakıyorsun kızım ışık görmüş tavşan gibi Ömer de benim oğlum sayılır.
K: yok anne beklemiyordum.
S: karışma sen damadımla bana
Kıvılcım gülerek tamam sustum der.
Gülüşürler.
------
Herkes gelmiştir. Masanın başına KıvMer, sollarında Sönmez, Doğa, Çimen, Metehan, Alev. sağında ise Abdullah, Pembe, Mustafa, Nilay oturuyordur.
Abdullah, Fatih'i evden kovduğu için yemeye gelmemiştir, kimse de onu çağırmamıştır zaten.K: bizi kırmayıp geldiğiniz için hepinize tekrardan teşekkür ederim.
A: ne demek Kıvılcım Hanım. Yaşanan tatsızlıklardan sonra tekrardan bir arada olmak güzel.
P: geçti bitti Abdullah Bey. Doğacım sen nasılsın kızım?
D: iyiyim Pembe Hanım teşekkürler. Oğlunuz olmasa daha iyi olurdum.
P: ne desen haklısın kızım. Ben tekrardan onun adına özür dilerim.
Alev: neyse ya güzel şeylerden mi konuşsak. Metehan sen hangi üniversiteye gideceksin?
M: hayda konu niye bana geldi ya
Gülüşürler
M: İTÜ yazılım mühendisliği kazandım.
A: heyt be. oğlum sizde zeka genetik mi ne? babasına bak oğlunu al
K: Alev.
A: tamam sustum seyit onbaşı. Enişteciğim sen iyi misin? Biraz durgun geldin gözüme.
A: evet Ömer bugün şirkete de uğramadın