Moc se omlouvám, že jsem přes měsíc nic nevydala, ale zjistila jsem, že na střední jsou ještě větší dementi než na základce. Nemám to úplně lehké, ale pokusím se vydávat ob týden. Zároveň se moji rodiče rozhodli, že budeme opravovat plot, takže víkendy trávím primárně mícháním betonu.
「 ✦ Ari ✦ 」
Opatrně jsem se podíval na Ayatovu přibližující se siluetu. Když ke mně došel, tak ke mně natáhl ruce. Já, stále ještě v šoku a poháněn podivným nutkáním přitisknout se ke zdroji oné uklidňující vůně, jsem se rychle hlavičkou natiskl k jeho dlani.
Cítil jsem, jak mě druhou rukou pomalu chytil kolem zad a přisunul k sobě, zatímco mě pomalu hladil ve vlasech. Než jsem si to stačil uvědomit, tak mě Ayato začal pomalu kolébat ve svém hřejivém náručí. Obklopovala mě uklidňující vůně, která vycházela zpod jeho košile v oblasti hrudi.
Obličejem, konkrétně nosem, jsem se snažil dostat k tomu místu co nejblíže, a tak jsem tvář zabořil přímo do toho místa. Pak jsem trochu zavrtěl hlavou, a tím jsem mezi dvěma knoflíčky jeho košile utvořil malou mezeru, a do té jsem strčil nos. V tu chvíli my smysli naprosto otupily, a já mohl jenom fetovat jeho vůni.
Pomalu se mi začínali klížit víčka, a tak jsem Ayatovi omotal ruce kolem pasu, a s nosem nalepeným na jeho hruď jsem se poddal spánku.
POV: '•.¸♡ Ayato ♡¸.•'Dnešní ráno se mi zdálo naprosto stejně nudné, jako všechna ostatní, když jsem musel vstávat do školy. Včerejší hovor s otcem mě ujistil o tom, že hledat svou spřízněnou duši mezi hybridy bylo dobré rozhodnutí.
Vstal jsem z postele, a vydal se do kuchyně k lednici. Vytáhl jsem z ní jeden sáček s krví, a opatrně jsem jeho obsah přelil do sklenice. Sklenici jsem na pár loků vypil, a rozešel jsem se bytem zpět ke svému pokoji. Zastavil jsem se u skříně. Vytáhl jsem čistě bílou košili s krátkým rukávem a černé roztrhané džíny. Popadl jsem černý batoh ležící v rohu pokoje, vedle psacího stolu, a opustil pokoj.
V koupelně jsem batoh odložil na zem, a přešel k umyvadlu. Po důkladném vyčištění zubů jsem se přesunul ke svým černým vlasům. Pročesal jsem je hřebenem, a pak je lehce prohrábl rukou.
Vyšel jsem z koupelny i s batohem, a vydal se do školy. Během chvíle jsem byl na školním dvoře. Tam jsem uviděl Missy společně se zbytkem její partičky. I kdybych byl hetero, tak s ní bych nechodil, ani kdyby mi zato zaplatily.
Stoupnul jsem si na své obvyklé místo, téměř doprostřed dvora. Jeden můj známý z mého druhu tuto školu řídí a vlastní.
Dozvěděl jsem se, že dneska nastupuje nový žák, do naší třídy. Doufám, že přijde v čas.
Poznal jsem ho téměř okamžitě poté, co vstoupil na dvůr. Prozradila ho jeho kočičí ouška, i jeho nervózní úsměv.
Viděl jsem, jak se znechuceně podíval směrem na Missy a její partičku.
Jeho pohled naprosto jistě mluvil o tom, že o ní nebude mít vůbec zájem. Z nějakého důvodu mě to potěšilo. Pak najednou pootočil hlavu mým směrem. Když jsem uviděl, jak se jeho oči rozzářily, měl jsem jasno.
Je to on
Po chvilce se jeho modré oči odvrátily, a i přesto, že sklopil hlavu, jsem na moment spatřil jeho červené tváře.
Prohrábl jsem si vlasy, a vydal se do šatny.
↞☪↠
Ve třídě se kolem Missy zase seděli její přisluhovači.
Sedl jsem si na svoje místo, a hned se na mě otočila Missy, a začala plácat něco o tom, že jí v nějakým studiu pokazily nehty. Poslouchal jsem jí tak pět sekund, a pak jsem se sebral, a odešel.
Ahojky, zde nová kapitolka, moc děkuju za všechna přečtení, a ocením objektivní kritiku v komentářích.
⋆。゚☁︎。600 ゚☾ ゚。⋆
Tvoje Zarinღ
ČTEŠ
Ears and Fangs
RomanceAri Ming Kamasaki je hybrid, konkrétně neko, hybrid člověka a kočky. Nastupuje na speciální střední školu pro hybridy. Ale postupně zjišťuje, že ne všichni „lidé" v jeho škole opravdu lidmi jsou. Hned první den ale dá vzniknout situaci, která mu zaj...