שמי מרינה ,בגיל קטן איבדתי את הורי ו נשארתי לבד ,לא היו לי בני משפחה לכן נשלחתי לבית יתומים .
שם כל יום הילדים היו משחקים ביחד ,בהמשך התחלתי ללמוד במוסד לימודי לילדים ו שם פגשתי את החברתי הטוב-מישל ו את החבר שלי -מרטין שבסופו בגדו בי ו הרגו אותי.אבל נחזור לזה מאוחר יותר.
לאחר שסיימתי את לימודי בהצלחה עבדתי זמן קצר כמזכירה בחברה קטנה ו אז יום אחד הציעו לי לעבוד בחברה ידוע בהייטק ו הסכמתי ,לאחר מכן סיפרתי את הכל למרטין(זה עוד לפני שידעתי את כל האמת) אבל במקום להיות שמח בשבילי הוא היה עצבני,
שאלתי אותה אם הוא בסדר ו מה לא בסדר עם זה שאני אקבל משרה טובה יותר .
אך הוא מייד ענה לי:את בטוחה שאת רוצה להחליף עבודה?מה לא היה בסדר בעבודה שיש לך עכשיו?
עניתי: השכר ו התנאים לא מתאימים לי .לאחר מכן רבנו ו לא דיברנו עד לאותו רגע.לאחר הריב שלי עם מרטין הייתי צריכה לדבר עם חברתי הטובה מישל כדי להירגע קצת ו לנסות להבין את מרטין אבל מסיבה מסויימת מישל לא ענתה להודעות ומרטין עזב את הבית .
לאחר 3 ימים הוא חזר ואמר: שהוא מצטער ו הכל היה באשמת העומס בעבודה שלו,האמנתי לו .מאוחר יותר הלכתי לראיון לעבודה החדשה ו התקבלתי הייתי כולי שמחה ו מאושרת עם חיוך גדול מהפה עד האוזן ,לכן חשבתי למה לא לחגוג את זה עם חברתי הטובה ,הלכתי לעבודה שלה(היא עבדה במסעדה כמלצרית) אך להפתעתי לא מצאתי אותה שם,שאלתי את העובדים אם ראו אותה,ו אמרו שמישהו בה לאסוף אותה ,הייתי קצת עצובה שלא פגשתי אותה אך הייתי שמחה שהיא מצא מישהו בשביל עצמה,היא הייתה נראת בודדת מאז התקופה שהיא נפרדה מהאקס שלה שהיא עדיין לא מוכנה לספר לי עליו .
בדרכי הביתה עברתי ליד ביתה של מישל כדי לבדוק אם היא נמצאת בסביבה ו למרבה הפתעתי ראיתי מכונית דומה מאוד למכונית של מרטין ,לא נתתי יותר מידי חשיבות לזה כי האמנתי שמרטין לא יעשה כזה דבר.
הלכתי הביתה ו בדרכי ראיתי זוג מתנשק ליד העצים,בהתחלה חשבתי שהם סתם אנשים אבל כשבהיתי בהם שמתי לב שהם יותר ו יותר דומים למישל ו מרטים ,התקרבתי לזוג כדי לבדוק את השערתי ו הייתי מאוד המומה ומופתעת ו מאוכזבת לגלות שהשערתי נכונה.
התקרבתי אליהם ו אמרתי ;חתיכת בוגדים שכמוכם! ,איך יכולתם לבגוד בי ?!אני לא אסלח לכם לעולם! . אמרתי זאת בכעס וקצת מעצב.
מישל ענתה: מה את חושבת ?מרטין באמת אהב אותך?אל תצחיקי אותי,הוא היה איתך רק מתוך רחמים ו כי הוא גילה שהורייך האמיתים היו עשירים ו השאירו לך חצי מהירושה שלהם ,את שום דבר למרטים!בנוסף הוא היה איתי לפני שהיה איתך .
שאלתי את מרטין:אם כל מה שמישל אמרה זה נכון?מתי גיליתה שהורי השאירו לי ירושה? למה ניפרדתה ממנה כדי להיות איתי ו לצאת מאחורי גבי בחזרה איתה?
מרטין ענה:מאז שקיבלת בדואר מכתב מהעורך דין ידעתי על הירושה. נפרדתי ממישל כי היה לנו ריב ואז את הופעת נראת כמו מישהי שהיה קל להישתמש בך כל עוד אנחנו היינו בריב(אני ו מישל) ,לא אהבתי אותך. מצאתי את המכתב שקיבלת ו אמרתי למישל ו אז השלמנו והתחלנו לצאת עוד פעם.
אמרתי:אז זה נכון?! ,לא אהבתה אותי ?!,אני הולכת עכשיו להגיד לעורך דין שאני לא אתן לך אפילו חלק אחד קטן מהירושה שלי !.
פגועה ו נעלבת עזבתי,רשמתי לעורך דין שאנני מעוניינת לחלק את הירושה עם אף אחד ו שיתן את הירושה שלי למימון בתי היתומים,בדרכי הביתה שמעתי צעדים שעקבו אחרי ,כשהייתי רק רחוקה כרחוב אחת מהבית מישהו דחף אותי לכביש ו שם נסעה משאית במהירות ,ראיתי את הבן אדם שדחף אותי זה היה מרטין.
בעודי גוססת ראיתי את כל חיי חולפים לפני עיניי ,הדבר היחיד שיצטערתי היה לא להקשיב לאדם מסויים שהיה בסופו היחיד שבאמת היה לצידי ,הצטערתי שבזבזתי את זמני על האנשים הלא נכונים שבסופו גרמו למותי.
למזלי הספקתי לשלוח הודעה לעורך דין בקשר לירושה ואני ללא שום ספק מאמינה ששתיהם מרטין ו מישל יקבלו את עונש המגיעה להם על פעולותיהם ,אני מתחילה להרגיש עייפות כבדה פתאום ואנני מסוגלת להחזיק את עיני פתוחות עוד יותר .
YOU ARE READING
spirit?!
Spiritualעלילה- הגיבורה הראשית נקלעת ל"תאונה", שקורת בעקבות חברתה הטובה והחבר לשעבר שלה, אשר מובילה אותה לפגישה עם מישהו מיוחד שבסופה היא עוברת לעולם אחר . האם היא תצליח לחיות חיים מאושרים וארוכים בעולם החדש? הזאנרים: דרמה, הרפתקה, מיסטיקה, אהבה, בגידה, קומד...