באימפריית אלזפורס ישנם כמה משפחות אצילות המנוהלות על ידי משפחת המלוכה וכך גם קיים שם קסמים כישופים ו אנשי אלים(אנשים שמאמינים באלים ו אנשים שמקבלים כוחות מאלים עקב אמונתם או עקב טוב ליבם ).
משפחת המלוכה אשר שמה המשפחתי הוא רויאל עומדת מעל שאר המשפחות והיא זאתי ששולטת בכל האימפריה ובעל הסמכות המרבית
אחרי ברשימה מגיעות משפחות הדוכסים :פלואור ,נקריס,ויקטורין .
שהן נחשבות באותו מעמד לכל אחד ממשפחות אלו יש אדמות משלה ,יש להם הדמות גדולת אשר יכולות להשוות לכמות האדמות של משפחת המלוכה.משפחת פלואור היא המשפחה אשר אחרית על הכלכלה שלה האימפריה .
משפחת נקריס היא המשפחה אשר אחרית על ניהול כל הקשור לקסם .
משפחת ויקטורין היא המשפחה אשר אחרית בעיקר על ניהול הצבאי-לוחמים ,אבירים של האימפריה .
אחריהן מגיעות המשפחות המרקיז כמו :ריאננל,ריקסור ,ליאנורס,סינס .
משפחות המרקיז שולטות באדמות שונות אך יותר קטנות מאלו של משפחת הדוכסים .סיכום דירוג המעמדות ,המעמדות העיקריות בסיפור:
*משפחת המלוכה-מלך ,לאחריו מלכה ,לאחריה נסיך ולבסוף נסיכה.
*דוכס-הדוכסים היו כפופים רק למשפחת המלוכה. בהתואר העיד על בעלות על נחלה קרקעית משמעותית שהעניקה לדוכס את עושרו.
*רוזן-הרוזנות הועברה בירושה ובדרך כלל העידה על חלקת הקרקע שהייתה שייכת לרוזן ועל הסמכויות השיפוטיות שיש לו בטריטוריות שלו, בכל תחום. יחד עם זאת, לעתים התואר הוענק ע"י המלך כאות הוקרה על שירות כלשהו ולא צורפה אליו נחלה קרקעית.
*ויקונט-אדם שניהל עבור הרוזן את נחלתו. התואר ניתן לאדם אשר מילא את התפקיד האדמיניסטרטיבי ומן הסתם לא ציין ייחוס משפחתי נעלה. אך עם חלוף הזמן, ויקונטים בעלי נחלה משלהם נהגו לאמץ את התואר ולהעבירו בירושה.
*ברון-שולט על נחלה קטנה ויכול היה לגייס כמה עשרות לוחמים.
*אביר-המלך, נהג להעניק תארי אצולה למשרתיו הנאמנים .
המיוחד בתואר אצולה נמוך זה הוא כבוד אך ללא התשורה הקרקעית שבדרך כלל נוספה לתארים הגבוהים ממנו במדרג.
גם בניהם הצעירים של אצילים, שלא קיבלו בירושה נחלה קרקעית, הצטרפו למעמד האבירות. בהמשך, האבירים הפכו לסמל לערכים של כבוד ונאמנות.
YOU ARE READING
spirit?!
Spiritualעלילה- הגיבורה הראשית נקלעת ל"תאונה", שקורת בעקבות חברתה הטובה והחבר לשעבר שלה, אשר מובילה אותה לפגישה עם מישהו מיוחד שבסופה היא עוברת לעולם אחר . האם היא תצליח לחיות חיים מאושרים וארוכים בעולם החדש? הזאנרים: דרמה, הרפתקה, מיסטיקה, אהבה, בגידה, קומד...