Shotodan
Sabah uyandığımda yanımda huzurla uyuyan omega'mı gördüm. Aklıma dün olanlar geldi ve ya beni istemezse diye düşünmeye başladım...
Bir ses ile irkilip yanıma baktım.
"Shoto, sana diyorum, bir şey mi oldu? Durgun gibisin."
Başımı sağa sola sallayıp yüzünü okşadım yanımdaki mükemmel bedenin. Bana sıcak bir gülümseme sundu ve
"Hadi kalkalım artık."
Dedi. Tamam deyip ayağa kalktım ve onun kalkmasını bekledim. Tam kalkıp adım atacağı sırada acı ile inleyerek yere düşecekti ki belinden tuttum. Tekrar inleyip yüzüme baktı.
"Canım çok acıyor."
Dedi. Gözleri dolmuştu bile. Hemen yatağa yatırdım onu.
"İstersen sana sıcak bir şeyler getireyim sonra da ağrı kesici felan içersin, olur mu?"
Kafasıyla onayladı beni. Gözünden bir damla yaş düştü. Parmağımla silip iki gözünü de öptüm. Burukça gülümseyip son bir kez daha dudağına küçük bir buse kondurup üstüme bir şeyler giyip odadan çıktım.
(Yatak bu şekilde)
Hemen mutfağa gidip bitki çayı ve yanında güzel bir kahvaltı hazırladım. Yukarıya çıktığımda üstüne sadece benim t-shirt ümü giymiş oturup Naruto izliyordu. Gülümseyip kahvaltıyı yanına koydum. Daha dikkatli baktığımda ağladığını gördüm.
"Noldu, neden ağlıyorsun"
Dedim ve bana ekranı gösterdi.
Itachi'nin ölüm anı... Ben tekrar dönüp Katsuki'ye bakacakken onun Sasuke'ye küfür ettiğini gördüm.(oha ben)
Ona kahvaltıyı uzattım ve soğutmadan yemesi gerektiğini söyledim. Tamam dedi ve göz yaşlarını sildi. Ben de balkona çıkıp annemi aradım....Seviştiğimizi ve onu biraz zorladığımı söyledim. Annem direk anladı ve,
"Tamam oğlum, sen gel şimdi eve ben krem vericem sana ama niye bu kadar zorladın çocuğu."
Dedi.
××_________××_________××_________××
Eve geri dönüp annemden kremleri aldım ve tekrar omegamın yanına döndüm.
Odasına girdiğimde uyuduğunu gördüm ve sessizce yanına gittim. Kremin kapağını açtım. Yorganı kaldırıp zaten açıkta olan kalçasını biraz daha açıp deliğine annemin verdiği kremden sürdüm. Hafif kıpırdasa da çoktan işim bitmişti benim. Yanındaki kahvaltı tepsisini aldım ve mutfağa götürdüm.
Geri odaya çıkıp beline sarılarak yattım...
______^______●______^______