Bakugou'dan
Sabah uyandığımda yanımda yatan alfayı gördüm. İlk afallasamda eski halime döndüm ve yataktan kalktım. En azından düne göre çok daha iyi hissediyordum kendimi. Dolabın önüne geçip bir şeyler seçtim.Tam giyinirken alfanın beni izlediğini gördüm. Kızarıp
"Günaydın..."
Dedim. Üstümü banyoda değiştirmeye karar verip tam banyoya gidecekken
"Burda giyin. Sonuçta bu seni ilk çıplak görüşüm değil"
Deyip sırıttı. Daha fazla kızarıp hızlıca banyoya koştum. Arkamdan kıkırdadığını duydum.
︶꒦꒷♡꒷꒦︶* ੈ✩‧₊˚︶꒦꒷♡꒷꒦︶
Üstümü giyerken gözüm vicudumdaki izlere takıldı. Sanki olabilirmiş gibi daha da kızardım ve hızlıca giyinip banyodan çıktım.
Aşağıya indiğimde alfanın kahvaltı hazırladığını gördüm. Masaya oturup beklemeye başladım.
İşi bittiğinde hepsini masaya koyup karşıma oturdu. Bana gülümseyip yemeye başladı. Bende ona gülümseyip hafif kızarık yanaklarımla yemeği yemeye başladım.
"Teşekkür ederim."
Dedim başımı eğerek. Alayla sırıtıp
"Ne için?"
Dedi. Ona bakıp dil çıkardım ve utançla mutfaktan çıktım. Arkamda sırıtan alfayı görmeden...
ฅ^•ﻌ•^ฅ
Koltuğa oturmuş telefonla oynuyordum. İçeriye Shoto geldi. Yanıma oturup elimdeki telefonu aldı. Telefonu kapatıp kenara koydu ve bana baktı. Ben ona anlamaz gözlerle bakarken bir anda beni kucağına çekti. Şaşkınlıkla ona bakarken dudaklarımı öpmeye başladı.
Fazla sert değildi, sanki bir şeyler anlatmaya çalışıyormuş gibiydi. Bir zaman sonra dayanamayıp bende karşılık verdim. Sırıtıp eliyle hem belimi hemde kalçalarımı okşadı. Nefessiz kaldığımdan ilk ayrılan ben oldum.
"Seni seviyorum, güzel omega'm."
"Bende seni seviyorum alfa'm"
"Dün seni rahatlatabildim mi bari?"
Diye sırıtarak sordu. Utançtan başımı omzuna koydum ve omuzlarını sıktım.
Belli belirsiz bir şekilde
"Hm hm(evet)"
Diye mırıldandım. Gülümseyip saçlarımı okşadı. Kızgınlığım bitmesede büyük ihtimalle yarın biterdi. Zaten yarın saraya tekrar gitmem gerekti çünkü başka krallıktaki kralın omega kızı gelecekti. İçimi istemsizce kıskançlık doldurdu, en azından Shoto böyle bir şey yapmaz diyerek kendimi avuttum.
"Alış-veriş yapmamız gerek, kumaş felan alıcam"
Kafasını tamam anlamında salladı. Kucağından inip üstümü değiştirmek için yukarı çıktım.
Aşağı indiğimde beni kapıya yaslanarak bekleyen alfayı gördüm. Birlikte dışarı çıkıp arabaya bindik. Kasabaya doğru gitmemiz gerekti. Ona konumu açtım./> フ
| _ _|
/' ミ_xノ
/ |
/ ヽ ノ
│ | | |
/ ̄| | | |
( ̄ヽ__ヽ_)__)
\二)Kasabaya geldikten sonra tanıdık olan dükanna girdim. Burayı amcamlar yönetiyordu. Hızlıca amcamın yanına gidip sarıldım. Shoto da arkamdan geliyordu. Amcamla sohbet ettikten sonra istediğim kumaşları alıp çıktık. Karşıda yeni açılan bir yer gördüm ve dikkatimi çekti. Bakım ürünleri felan satıyordu. İçeriye girdiğim gibi bir sürü kişi yanıma geldi. Sahibi ile el sıkışırken elimi okşadı ve elimi çekmeye çalışınca ise elimi öptü.
Bunu gören Shoto hızlıca beni arkasına alıp koyulaşmış gözlerle adama bakıyordu. Elini tutup kırmak istercesine sıktı. Adam inleyerek elini çekti ve bizde ordan çıktık. Shoto çıkınca dudaklarıma bir buse kondurup.
"Üzgünüm biraz sert davrandım yanında ama çok ileri gitti."
Gülümseyip yanağını okşadım ve sorun değil anlamında başımı salladım.
Biraz gezinip alış-verişimizi bitirdik.
/) /)
ପ(˶•-•˶)ଓ ♡
/づ づEve geldiğimizde direk malzemeleri odaya götürüp yerleştirdim.