2.

161 15 31
                                    



Shoto'dan

Herşey bir anda durmuş gibiydi, ne diyordu babam?! Tanımadığım biriyle evlenmek mi? Her şey uğuldayıp bulanıklaşmaya başladı. Bir kadının bağırdığını duydum ve kendime geldim.

Kadına baktığımda yere bakıp ağladığını gördüm. Hızlıca baktığı yere odaklanıp yerdeki bedeni gördüm. Evleneceğim kişiyi...Bayılmıştı, hemen kendime çeki düzen verip yerdeki bedeni yavaşça kucağıma aldım.

"Onu bir odaya götürücem, dinlenmesi gerek"

Deyip yukarıya adımladım. Hemen ilk çıkan odaya girdim. Ne şanssa benim odamdı. Yatağa koydum ve ona bakmaya başladım. Feremonlarımı odaya yayıp onu sakinleştirdim. Yani öyle gözüküyordu. Yavaşça yanına gidip bir şeyi var mı diye baktım.

Kurdum çok endişelenmişti. Sanırım onu hemen kabullendi bile... Daha fazla beklemeden aşağıya indim.

"Oğlum, Katsuki nerde?"

"Odada yatıyor"

Deyip yerime oturdum. Babama karşı çıkamazdım. Yoksa tacı bana değil, başka birine verirdi. Babam gerekli açıklamayı yaptı ve

"Katsuki sen taca geçene kadar ve geçtikten sonra burda kalacak, birbirinize alışmanız gerek. Size de teşekkür ederim Bay ve Bayan Bakugou."

Bay ve Bayan Bakugou eğilip gitmek için yerlerindan kalktılar. Onlar gidince bende odama çıktım ve yatağımda yatan, odanın her yerini karemel kokulu feremonlarını yaymış bir omegayı gördüm.

Kurdum onu öpmem için zorluk çıkarıyordu. Dayanamayıp yanına gidip eğildim ve dudaklarına yöneldim. Ne yaptığım aklıma gelince hemen geri çekildim ve odadan çıktım.

Ne yapıyordum ben böyle? Onu istemiyorum ki

Come Back To Me  [●TodoBaku■Omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin