3.

133 14 15
                                    

Bu bolum bu ikisi icinn 

uda_chan211

Himawarii_Uzumakii

___________________________________

Katsuki'den

Gözlerimi karanlık odaya açtım. İlk afallasamda şuan nerde olduğumu bilmiyordum. Yataktan kalkıp kapıyı açtım.
Saat gece 4 civarıydı ve benim aklımdan geçen tek şey nerde oluşum du.

Son hatırladığım tek şey benim yakında kral olucak bir alfayla evlenmem gerektiğiydi. Galiba sonrasında bayılmıştım. Yürürken kayboldum ve bir ses duydum. Hemen yanımdaki odaya girip kapıyı kapattım. Yavaşça odaya döndüğümde onu gördüm. Evlenmek zorunda olduğum alfayı.

Açık olmak gerekirse, gayet yakışıklıydı ancak bu ona olan duygularımı değiştirmiyor. Alfanın yanına gittiğimde yoğun bir koku hissettim. Onun kokusunu.

Alfayı uyandırmaya çalıştım. Uyandığında beni görüp afallasa da ne olduğunu sordu.

"Neden buradayım?"

Bana babasının dediklerini anlatır. Şok olurum ama bir şey diyemem. Gözümden bir kaç damla yaş düşer. Ben istemediğim biriyle evlenmek istemiyordum ki...

Ağladığımı gören alfa bana yaklaşıp sarıldı.

"Ağlama, bende istemiyorum bu evliliği ama zorundayız, babama karşı çıkamam. Özür dilerim"

Dedi ve beni sakinleştirmek için feremonlarını odaya yaydı. Ben biraz sakinleştiğimde yatağa oturdu ve beni kendine çekti. Mayışmaya başladığım için çok geçmeden uykuya daldım.

_______________________________________


Shoto'dan

Sabah uyandığımda bana sarılıp uyuyan omegayı gördüm. İster istemez gülümsedim ve saçlarını okşadım. Gerçekten kusursuzdu. Saçları, yüzü, yakut gözleri, ve en önemlisi pembe dudakları. Eğer farklı bir şekilde karşılaşsaydık, eminim ki ona aşık olabilirdim.

Ama bizim de kaderimiz buymuş...


______________________________

Bunu bir geçiş bölümü olarak düşünün. Diğer bölümlerde başlayacak asıl olay.

Come Back To Me  [●TodoBaku■Omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin