Fülszöveg ☠️

59 6 0
                                    

Régen még Gold Roger a kalózok királyának kivégzése és a kalóz üldözés kezdete előtt, a világ kormány másokat fogott el majd végzett ki. Az üldözöttek csak "Vicákként" ismerték el magukat, de köznyelv úgy nevezte őket, hogy Boszorkányok. A tengerészgyalogság és a nevetséges kormányuk úgy hitte eltörölt minden különleges vagy varázslatos hatalommal bíró nőt, de tévedtek.

Egy aprócska sziget még apróbb falujának vizei ura egy véres alkonyon megmutatta magát az embereknek. A vérszomjas bestia istenekhez illő kecsességgel hajolt oda a csapos nőhöz, aki hezitálva akasztotta le a pengeéles fogakról a fonott kosarat. A fiatal nő kiemelte a gyermeket, a sziget fejedelme pedig ismét alásüllyedt a mélynek. S az évek szép lassan teltek.

A kislány mióta az eszét tudta szerelmes volt a fiatal kalóz kapitányba, aki jól tudta ezt és átkozta is magát, hogy képtelen nem osztozni e vágyban. A búcsú percekor pedig ígéretet tesznek egymásnak. 

Kedves olvasók! Ez egy hatalmas fangörcsölés által megfogalmazódott iromány első sorban a magam szórakoztatására és önfejlesztésemre. Szívesen fogadom az építő jellegű kritikákat, de kérlek titeket, hogyha nem tetszett: Semmi baj, de ne álljunk már neki mocskolódni. 

Köszönöm szépen! Ha pedig tetszik kérlek tudasd velem és olvasd tovább! 

Szíved lesz a legdrágább kincsemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora