"Kom så skat" råber min mor nede fra gangen af, vi skal til at køre heeeelt til Danmark!
Det tar' vist 14 timer eller sådan noget, arrrgh jeg dør!Vi er endelig ved huset, jeg hopper ud af bilen, min fod sætter sig fast i en af kufferten og jeg lander lige pladask ned på maven.. Haha, god start Melina! Mærk sarkasmen.
Jeg kigger op og lige som jeg troede det ikke kunne være værre,
ser jeg en dreng stå og glo på mig ude fra vejen af. jeg børster hurtigt min bluse af og tar min kufferter som om ingen ting var sket. Jeg spæner op af en trappe, og suser ind og ud igennem værelserne. Jeg stopper op inde i et stort, hvidt et med en altan eller hvad det hedder. Jeg forelsker mig straks i det, "DET HER ER MIT NYE VÆRELSE" råber jeg glad.
Jeg pakker de vigtigste ting ud, og hopper neden under. Vi beslutter os for at spise pizza, vi har jo ikke gryder og alt det der. Pizza'en er Himmelsk!! Virkelig.Hvis det er sådan her dansk pizza smager, så tager jeg Alså virkelig den pizzamand til fange!
De senge vi havde bestilt fra nogle dage siden er lige kommet hjem til vores nye hus og vi er ved at samle dem. Vi er endelig færdige, jeg åbner min altan dør (eller hvad den nu hedder) og smider mig i sengen.
Jeg trænger til noget frisk luft, så jeg stiller mig ud på altanen.
"Hey smukke" høre jeg en råbe.
Jeg vender mig om og ser en dreng stå på en altan, ved siden af min med verdens mest irriterende selvfede smil. Jeg giver ham bare fingeren, vender mig om og går ind på mit værelse, fingeren var ikke som noget frækt, men i mit hovede er det en "jeg hader dig virkelig" finger. Jeg ved jeg er klog.Klokken er kun 21:30 men jeg ligger mig alligevel til at sove, jeg skal jo i skole imorgen, arrgh jeg gider virkelig ikke, nu har jeg gået på 4 skoler og hver gang er jeg blivet svigtet af mine "venner".
Jeg vågner ved 1 tiden midt om natten, mit hjerte hamre af sted, jeg sveder, og min vejrtrækning er hurtig, det er et af mine angstanfal. Jeg får dem for det meste når jeg er nervøs. Jeg hader dem, det er skide ucharmerende, jeg lyder jo som en der skal føde eller sådan noget. Jeg går forpustet ud på min altan, ja jeg ved det, jeg udnytter den fuldt ud. Jeg stiller mig og kigger lidt på stjernerne.
"Hvad laver du?" høre jeg en sige,.
jeg hopper forskrækket ind i muren, og skider sikkert en pink snemand med trøfler i.jeg kigger mod lyden og ham drengen står der igen, kun iført bukser, og selvfølgelig har han en skide lækker sixpack. Hvorfor skal alle latterlige drenge have Sixpack?
Han begynder at grine, sikkert over min reaktion."Hvorfor er du ude nu?" spørger jeg ham, imens jeg prøver at skjule min vejrtrækning.
"Jeg kunne spørge om det samme" siger han med en sexet stemme, arrgh hvor er han irriterende!
"Har du lige løbet et halvt Marton eller hvad?" jeg svare ham ikke.
"Hvad laver du her?" spørger jeg koldt.
"Jeg skulle bare lige have noget frisk luft, men hvorfor er du så forpustet" spørger han igen.
"Har du lige haft sex eller hvad" smågriner han.
"Prøv og styr dig" svare jeg koldt,
drejer rundt på hælen og smækker altan døren hårdt i.
Jeg går direkte i seng, imens jeg surmuler lidt.. Ha, jeg er vist lidt pigesur, men han var ogs' pisse irriterende.
YOU ARE READING
Stol På Mig
Teen FictionMelina Smith er en meget charmeredende pige. Hun skal flytte fra England til Danmark, fordi hendes mor har fået job der. Hele hendes liv har hun enten haft falske veninder eller også er hun blevet mobbet groft, og som lille blev hun tæsket og voldta...