7. Overnatning, med drengene??

881 29 0
                                    

Forsat fra det sidste kapitel 😉

Jeg tror jeg har forsøgt at sove i en time nu, jeg kan bare ikke sove.
Jeg har løst til at gå ind til drengene, men jeg orker ikke.
Jeg beslutter mig for at gå ind til dem, før eller siden skal jeg jo alligevel op at stå.
Jeg vikler mig ind i dynen og finder vej til Adrian's værelse i deres labyrint hus.

Adrian seng er tom, men Chris og Andrew ligger på hver deres madras.
"Jeg kan ikke sove" siger jeg, de sover videre.
"jeg kan ikke sove" siger jeg lidt højere.
"Jeg kan ikke sove" siger jeg og slår dem på deres overarme, de er alle meget muskuløse.
Lige så stille vågner de,
"Jeg kan ikke sove" siger jeg igen.
Andrew sætter sig op i sin seng, man kan tydeligt se en lækker sixpack, det er svært at lade vær' med at stirre.
"så sov her inde" siger Andrew træt,
"Jamen, jeg vil ikke sove" siger jeg.

Chris rejser sig stille og går hen og smider sig på Andrew's madras, han har kun boxershorts på, og selvfølgelig har han også en lækker sixpack, stop dig selv Melina.

"Hvor er Adrian?" Spøger jeg,
Chris og Andrew kigger søvnigt rundt,
Jeg gik ligeså stille ud på altanen, det regnede.
Adrian sad kun i boxershorts ude i en havestol, på hans altan, han kiggede op mod stjernerne, han havde en cigaret i hans hånd, han røg. Jeg skimtede nogle tårer på hans kind, som han hurtigt tørrede væk da han så mig.
"Jeg så det godt" sagde jeg.
Han blev bare ved med at kigge op på stjernerne, imens han i ny og næ to et sug af cigarraten, og stille pustede røgen ud igen.
"Jeg kan ikke sove" sagde jeg, han kiggede håbløst op på mig, før han smed cigarraten i en lille vandpyt der lå på altanen, og gik med mig ind.

"Hva' så" sagde Andrew,
"Jeg kan ikke sove" sagde jeg frisk,
"Hvad vil du så" spurte Chris,
"Jeg ville gerne hoppe i vandpytter ude i regnen" smilte jeg,
"Helt seriøst" sagde Andrew,
"Ja" smilte jeg, Adrian sad bare i sin seng og stenede, jeg ved virkelig ikke hvad der sker for ham.
"Adrian" sagde jeg bekymret, han svarede ikke, Han sad bare og stenede.
"Adrian" sagde jeg igen, Andrew og Chris så også lidt bekymrede ud.
"Bare lad ham være" sagde Chris. Jeg kunne se på Chris og Andrew at de godt viste hvad der var med ham, men jeg ignorere det.
"Når, skal vi ikke tage ud og hoppe i vandpytter?" Smilte jeg.

Adrian begyndte at ryste, han rystede bare, han sagde ingen ting han kiggede ikke en gang på os. Chris og Andrew kiggede bare på hinanden og udvekslede nogle blikke.
De gik op i hans seng og satte sig ved siden af ham.
"Adrian" sagde Chris og prøvede at få øjenkontakt med ham.
"Adrian" sagde han ligeså seriøst igen.
"Hvad sker der, jeg forstår det ikke" sagde jeg, arrgh hvorfor tænker jeg ikke før jeg snakker? Der kommer altid det dummeste ud af min mund.
"Undskyld" mumlede jeg,
"Adrian" forsøgte Andrew,
Jeg forstår virkelig ikke hvad det her går ud på? Jeg har aldrig set Adrian sådan her? Det forvirrer mig, det her.

"Er det en joke eller sådan noget? Alså sådan nogle som jer trode jeg ikke var seriøse, eller hvad det nu er i er. Så er det en joke? Eller sådan en 'prank' som alle youtuber'er laver lige for tiden?
Eller er det rigtigt, jeg forstår det Alså ikke. Det er mærkeligt der her. Og jeg vil gerne ud og hoppe i vandpytter med jer, så hvornår er i færdige med det der?
Og hvorfor hedder svampebob edenligt svampebob? Han er jo mere en ost er han ikke?
Alså hvis man kigger på ham, så ligner han Alså en ost, ikke? Han burde og hede ostebob.
Og peterplys han er jo en Bjørn, ikke? Og en bjørn er vel brun, men peterplys er gul, og så har han en rød trøje på, en bjørn burde slet ikke have tøj på! Det så mærke..."
"Melina" Chris afbrød mig,
"Ja" svarede jeg, når jeg er nervøs og træt begynder jeg altid at ævle om alt muligt lort.
"Hold lige kæft"
"Jeg døøøør" sagde jeg og smed mig bagud i sengen.
Jeg kiggede hen Adrian, han sad bare og stenede imens at hans rystede, Chris og Andrew sad bare og forsøgte at 'vække ham'
"Helt seriøst drenge, hvad er det der sker?" Spurte jeg nu lidt mere seriøst, jeg var faktisk ved at være lidt nervøs.
"Melina lig dig til at sove du er træt" sagde Andrew,
"Alså jeg kan jo ikke bare sove når i piner mig sådan"
"Adrian" hørte jeg Andrew sige igen, jeg får spat!

Jeg rejste mig surt op. det der med at han rystede må jeg indrømme gjorde mig bange og bekymrede. Jeg gik hen og satte mig foran Adrian,
"Adrian" sagde jeg irriteret imens jeg fangede han øjne, han blev bare ved med at ryste og stene. Uden at tænke slog jeg ham så hårdt jeg kunne på hans overarm,
"Av For Helvede" råbte han surt,
Andrew og Chris kiggede begge overrasket på mig,
"Når, vil i med ud og hoppe i vandpytter nu?" Smilte jeg,
Drengene kiggede over på Adrian som så ret så forvirret ud,
"Imorgen, Melina"
"jamen jeg kan ikke sove" sukkede jeg,
"Så sov her inde" sagde Andrew træt,
"Okay, Andrew ryk dig op til Adrian, så sjæler jeg din madras og sover på den"
"hvorfor ligger du dig ikke bare op til Adrian" spurte Chris,
"Jeg gider ikke ligge i dobbeltseng med nogle af jer, i er alt for perverse"
"Tak tak" mumlede Chris.
Andrew rykkede sine ting op til Adrian, og lagde sig der, og jeg hentede min dyne og pude og lang mig til at sove.
"Og jeg hørte jer faktisk godt snakke om piger da jeg puttede Rosa" sagde jeg, de lå allerede og sov, jeg misunder dem.
Men før jeg viste af det var jeg også inde i drømmeland.

Stol På MigМесто, где живут истории. Откройте их для себя