(Five)
Aptalın birinden çaldığım bir arabanın içinde doktorun hastanenin içine girmesini izledim. Adam içeri girince önüme dönüp bir iç çektim ve kafamı el frenine çevirdim.
"Kahretsin."
Arkamdaki çantaya dönüp fermuarı açtım. Birkaç şişeyi yanımdaki koltuğa bıraktıktan sonra Delores'i aldım.
"Üzgünüm, uzun süredir buradasın Delores."
Onu doğrulttum ve önüme geri döndüm.
"Sarhoş musun yoksa?"
"Hayır, sarhoş değilim."
Kafamı tekrar ona çevirdim.
"Çalışıyorum."
"Şu göz işi mi?"
Kaşlarımı çattım.
"Evet, şu göz işi. Burası yapıldığı yer."
Biraz duraksadım.
"Ya da yapılacağı."
Binaya bakmaya devam ettim.
"Sadece beklemeliyiz."
"Ruby nerede?"
"Bilmiyorum. Her yerde olabilir. Sadece bu zamanda olduğunu biliyorum."
___________________________________(Ruby)
Üstümü düzeltip boğazımı temizledim ve üstünde altın harflerle 'The Handler' yazan yapıyı iki kez tıklattım. İçeriden sesini duyduğumda yüzüme sahte bir gülümseme takındım ve içeri girip arkamdan kapıyı kapattım.
"Ah! En sevdiğim çalışanım gelmiş!"
Gülümsedim. Elimdeki dosyayı ona uzattım.
"İşte istediğiniz dosya."
Sırıtarak dosyayı elimden aldı ve incelemeye başladı.
Boğazımı temizledim ve direkt olarak konuya girdim.
"Bayan Handler, bu hafta olan tüm dosyalarımı bitirdim. Eğer bana verecek fazladan bir işiniz yoksa önümüzdeki birkaç gün için izin alabilir miyim diye soracaktım."
Dosyadan kafasını kaldırıp gözlerini kısarak bana baktı. Ardından histerik bir şekilde güldü.
"Tanrım Ruby, geleli sadece birkaç gün oldu. Bu kadar sıkı çalışmana gerek yok. Saat başı dosya bitiriyorsun."
Gülümseyip ellerimi arkada birleştirdim ve topuğum ile ayak parmaklarım arasında ileri geri sallanmaya başladım.
"İtiraf etmeliyim ki dosyalar düşündüğümden daha kolay çıktı. Birini bitirince diğerleri de arkasından geliyor."
"Çabanı takdir etmek gerek. Sana verecek fazladan işim de yok. Sanırım önümüzdeki iki gün için izin verebilirim."
Dosyayı son kez gözden geçirip kapattı ve masasının üstüne koydu.
"İyi iş çıkartmışsın, dosyayı Gloria'ya ben götürürüm. Şimdi çıkış yapabilirsin."
"Çok teşekkür ederim. İyi günler.
"İyi günler Ruby'cim."
Odadan çıkarken hafiften gözlerimi devirdim. Bu kadar kolay izin vereceğini düşünmezdim açıkçası. Komisyon binasından çıktıktan sonra halimden memnun bir şekilde karşıdaki binaya yürüdüm. Odama vardığım gibi yatağıma uzandım. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Paradise | Five Hargreeves
ActionEverytime i close my eyes It's like a dark paradise