21 1 3
                                    

(Five)

"Eski patronuma çalışıyorlar. Denetimci diye bir kadına. Onları o gönderdi. Bizi durdurmak için. Diego'nun arkadaşı da yollarına çıkar çıkmaz, meşru hedef oldu."

"Onlar da benim meşru hedefim oldu. Bedelini ödeteceğim."

Diego kapıya yönelince arkasından seslendim.

"Hata yapmış olursun Diego. Senden daha tehlikelilerini öldürdüler."

"Göreceğiz bakalım."

Kapıyı çarpıp çıktı.

"Eski patronun mu?"

Bakışlarımı kapıdan Luther'a çevirdim.

"Asıl mesele ne Five? 'Seni ilgilendirmez' şaçmalığını da kes, tamam mı?"

"Uzun hikaye."

Karşıma oturdu.
_________________

-Flashback-

"Sen kimsin?"

Ruby'i arkama alıp silahın merceğinden kıyametin ortasında birden beliren kadına bağırdım.

"Yardıma geldim."

Kadın molozların arasından birkaç adım attı.

"Neden kafana bir kurşun sıkmayayım, söyle."

"Ağırdan al Five!"

Ruby'i görmezden gelmeye çalışarak kadına bakmaya devam ettim.

"Çünkü... eğer sıkarsan, size sunacağım teklifi öğrenemezsiniz."

Çantasını yere bırakarak gözlüğünü çıkarttı. Küçük şapkasını düzelterek bir beton parçasına yarım oturdu.

"Bu da oldukça trajik okur, içinde bulunduğunuz... şartları düşünürsek."

"Five!"

Ruby arkamdan fısıldayınca silahı yavaşça göğüs hızama indirdim.

"Komisyon denen bir kuruluşta çalışıyorum. Görevimiz, manipülasyon ve çıkarmalar aracılığıyla zaman sürekliliğini korumak."

"Anlamadım."

Elinde tuttuğu küçük kutudan bir sigara çıkartırken devam etti.

"İnsanlar bazen zamanı değiştiren seçimler yapar. Özgür irade, o konuya hiç girmeyelim. Böyle olduğunda ajanlarımızdan birini gönderip tehdidi yok ediyoruz."

Duyduklarım üzerine silahı tekrardan omzuma alıp mercekten kadına bakmaya başladım.

"Ne demeye çalışıyorsun?!"

Benim pozisyon almam ve Ruby'nin şüplesi üzerine kadın güldü.

"Hayır, hayır. Yanlış anladınız. Siz hedef değilsiniz. Personel adayısınız."

Yavaşça silahı indirdim.

"Size iş teklifi yapmaya geldim Beş Numara..."

Ruby'e döndü.

"...Ve Sekiz Numara."

Arkama dönüp Ruby ile birkaç saniye bakıştıktan sonra tekrar kadına döndüm.

"Bir süredir sizi izliyoruz. Bizce potansiyeliniz büyük. Farklı alanlarda tabii."

Ruby yanıma geldi.

Dark Paradise | Five HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin