|1.bölüm|

1.3K 54 3
                                    

[Bu yazım, 30.10.2023 tarihinde yazılmıştır. İlk hikayem olmasından dolayı bazı yerlerde yazım hataları olabilir. Linç yorumlarına kapalıdır. Linçleyenler şikayet edilecektir.]

                         /Y.n'den/

30.10.2023 (30 Ekim pazartesi)
Bugün her zamanki gibi üniversite arkadaşlarımla akşam parkta buluşup sohbet edicektik ve ben çok heyecanlıydım. Saat 9.00'da buluşacaktık. Kore'de genelde bu saatlerde taksi (v.b) araçlar olmaz. Dışarıda pek insanda olmaz.saat 7.00'ydi. Ama ben uzun bir ay sonra tekrar arkadaşlarımı görecektim ve evet *fazla uzatmayacağım*hemen hazırlanmaya koyuldum sonra ise anne mi yanağından øpüp evden çıktım yürümeye başladım. Babam øldüğünden dolayı annem ile tek başıma kalıyordum. Parka gelmiştim saat 9.00 olmuştu bile. Arkadaşlarımı uzun bir süredir bekledim. Ama ne gelen giden biri, ne de arkadaşlarım vardı. Kimse gelmeyince telefonuma baktım ve tam bir saat önce arkadaşım Mia'nın mesaj attığını ve mesaj da gelemiyeceklerini söylediğini gördüm. Anında şunu farkettim, telefonum sessizdeymiş. Şaşkınlıktan ağzım açık kaldı.

Y.n: O kadar zamandır bunun için mi bekledim bu soğukta?!😒

Bilinmeyen; Olabilir...

Y.n;..

Arkamı döndüm ve tam karşımda....siyah kapşonlu ve siyah maskeli bir adam duruyordu.

Y.n: S-sende kimsin?

Bilinmeyen; Bizimle gelirsen öğrenirsin.

Y.n; sizinle derken?

Etrafıma baktım ve daha önce orada olmayan tam 7 genç adam gördüm.
Hepsi önümdeki adam gibi giymişti, yüzleri görünmüyordu.

Biraz tırsmıştım. Ama yinede kötü bir şeyler olduğunu sezmiştim.

Tam Kaçmak için hamle
Yapıyordum ki...

Arkamdaki bir adam kolumu tuttu ve karanlık...

❕❗Önemli Duyrulur❗❕
Herkes:
'Neden 1.den sonra 10, 10.dan sonra 2.nin, 2.den sonra da 11.bölümün geldiğini' sormuş.
Evet biliyorum ama bu durumu defalarca anlatsam ve düzeltmeye çalışsam da olmadı.
O yüzden 11.bölümden sonra tekrar aynı sırayla 3-4 gibi devam ediyor.
Lütfen yan taraftan kütüphane kısmına basıp bölümlerin sıralamasına bakarak ilerleyin ve okuyun.😊💜

Felix ile hayal et |Mafya Vers..|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin