|25.Bölüm|

270 20 36
                                    

Felix, çok karışık bir durum içerisine girmişti.

Çünkü Y.n, Felix ne derse desin gözlerine inanacaktı.

Felix, bir şeyler yapmalıydı.

Arin, bilerek Felix'e daha çok yaklaşıp dudaklarını birleştirmeye çalışıyordu.

Felix, buna izin vermeyip birden Arin'i üzerinden itip ona şöyle dedi:

Felix: Sen ne yapmaya çalışıyorsun, hem de nasıl saçma gerçek olmayan bir ima çıkarmaya çalışıyorsun?!!

Felix, bunu öfkeli ve şiddetli bir şekilde söylemeye başlamıştı.

Arin: Ahh sende biliyorsun sevgilim, artık ona da söylemelisin.

Felix: Ne saçmalıyorsun sen?

Diyip ona okkalı bir tokat atmıştı ki kız anında yere yapışmıştı.

Felix: Şimdi bu saçmalıkları kes, ve evimden defol!

Felix: Kovuldun!

Dedi Arin ağlayarak ve koşarak evden uzaklaştı.

Felix, Y.n'e hemen hızlı adımlarla yaklaşmış sözüne devam ediyor ona yalvarıyordu.

Ancak Y.n'in kalbi kırılmış ve gözleri dolmuştu. O an kendini o evde öylesine fazlalık olarak hissetmişti ki...

Felix: Y.n! Bana bak ben asla sana karşı öyle bir hata yapmam ve yapmadım. Arin, birden bayılmış numarası yapıp üzerime düşdü ve beni øpmeye çalıştı.

Felix: Beni anla sadece gözlerine inanarak beni yargılayamazsın! Lütfen beni anla ve sakın yanlış kararlar verme!

Y.n: ....

[With love🌹🧡]

Felix ile hayal et |Mafya Vers..|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin